29.06.2012

Makowa łyżeczka i ogłoszenie





Wreszcie nadszedł długo oczekiwany weekend i mogę trochę odpocząć po całym tygodniu pracy i rozmaitych spraw. Jak zwykle przy okazji zakupów wstąpiłam do kilku ulubionych sklepików i w jednym z nich wypatrzyłam taką oto łyżeczkę z motywem maków. Stwierdziłam, że będzie idealnie pasowała do mojej makowej filiżanki :)

A teraz ogłoszenie:

Razem z Eweliną i Umbrellą organizuję spotkanie dla blogowiczek z Warszawy i okolic. Zapraszamy zatem wszystkich chętnych w niedzielę 8 lipca do warszawskiej czekoladziarni. Szczegóły podam na maila, więc jeśli macie czas i ochotę się spotkać, to piszcie.

Zapraszam również na koncert zespołu Sun Day Band. Dobra zabawa gwarantowana :)

10 komentarzy:

  1. słodką łyżeczkę upatrzyłaś :) co do spotkania - to są jedne z tych chwil, w których żałuję, że nie mieszkam w dużym mieście :) a poza tym to ubóstwiam moją wieś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Such lovely fine spoon and I love your cup tea.

    Fine weekend

    OdpowiedzUsuń
  3. Łyżeczka cudna - upatrzyłaś ją w Warszawie? Do Twojej makowej filiżanki pasuje jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, kupiłam w kwiaciarni w Pruszkowie :)

      Usuń
  4. zachwycająca łyżeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łyżeczka jest śliczna:). Spotkania zazdroszczę! Pozdrawiam i miłych chwil życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta łyżeczka idealnie pasuje do twojej filiżanki. super zakup. Pozdrawiam.

    m3moluchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka łyżeczka z pięknym motywem!Masz teraz gustowny komplecik.
    Czekam na niedzielę!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna łyżeczka, idealna do filiżanki :)
    Chętnie bym się spotkała, ale logistycznie nie będzie to łatwe teraz, więc chyba nie dam rady :/

    OdpowiedzUsuń