14.06.2012

Retro fotografie i blogerskie spotkanie






Ciąg dalszy mojej podróży w czasie :) Dziś prezentuję resztę zakupionych fotografii. Niektóre sprawiają wrażenie jakby zrobiono je wczoraj. A damy na nich wyglądają bardzo dostojnie i tajemniczo.
Natomiast szydełkowy kwiatek i serwetka to prezenty, które otrzymałam od Eweliny, która wygrała moje candy :) Postanowiłam wyręczyć pocztę i zaproponowałam spotkanie. Dziękuję, Ewelino, za bardzo sympatyczne pogaduchy :) Fajnie jest na żywo poznać osobę, którą znało się jedynie wirtualnie :)


9 komentarzy:

  1. Ta Wasza wspólna fotografia to prawie jak ta z przeszłości gdzie dwie damy sobie siedzą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, cieszę się bardzo, że miałyśmy okazję się spotkać i liczę na powtórkę sympatycznych ploteczek ;) A fakt, że wygrane cukieraski dostałam osobiście podwaja mą radość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha! zobaczyłam tego kwieciuszka i wiedziałam, że to Eweliny dzieło :D zacną serwetkę otrzymałaś! wzór szalenie mi się podoba! no i idealnie pasuje do tych starych zdjęc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie jest tak sobie pogędelapić w realu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jesteście do siebie podobne, ale jak powszechnie wiadomo zdjęcia przekłamują. To z pewnością fajne wydarzenie.

      Usuń
  5. Ale fajna okazja do spotkania, super i cos czuje ze to pewnie nie wasze oststnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, idealnie zachowane zdjęcia. Prawdziwy skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne,klimatyczne zdjęcia i przemiłe spotkanie.Tylko,jezeli mozna coś podpowiedzieć,na przyszłość pamiętajcie o innych Warszawiankach chętnych się spotkać:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też lubię takie spotkania. Niestety coraz mniej mam czasu i co za tym idzie coraz mniej takich okazji :(

    OdpowiedzUsuń