09.06.2012

Sentymenty i losowanie



Jestem osobą dość sentymentalną, jak zapewne zauważyłyście. Objawia się to na różne sposoby. Często w pewnych sytuacjach reaguję zbyt uczuciowo. Tak jak niedawno, gdy myślałam o zamknięciu bloga. Ale macie rację - nie powinnam się poddawać. Bardzo dziękuję za wasze ciepłe słowa i wsparcie. To miód na moje serducho :) Dziękuję wam, że do mnie zaglądacie i pocieszacie :)
A teraz długo oczekiwana chwila - losowanie candy.

Pominęłam podwójne komentarze. Dla ułatwienia skorzystałam z maszyny losującej. I oto wynik - numer 17. Kryje się pod nim Ewelina. Moja droga, gratuluję ci i jak zwykle proszę o adres na maila.
Dziękuję wam kochane za udział w zabawie, nie spodziewałam się tylu chętnych :)
Pozdrawiam was bardzo serdecznie!

39 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Eweliny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ewelinie.
    Ja też jestem sentymentalna , lubię się wzruszać - to nie jest wada lecz zaleta.Bądź taka, jaka jesteś , nie zmieniaj się.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też uczucia zawsze biorą górę i uważam, że lepiej je mieć, niż nie... Także nie jesteś sama:)

    A Ewelinie ogromnie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje zwyciężczyni:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłą zabawę i gratuluję Ewelinie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ewelinie i zazdroszczę. ;) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, Ewelinka to ma szczęście, gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję za zabawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej skąd takie czarne myśli. Piłaś kawę bez mleczka czy co? Hej kobito :) Jak to mogłoby zabraknąć jednego z moich ulubionych stylizacyjnie blogów? Ja się od Ciebie uczę robienia zdjęć przedmiotom, aranżacji zdjęcia i planów, a Ty mi tu chcesz zdezerterować? Nieładnie. Ja też dłuuugo dekupażowo nic nie robiłam. Nie miałam miejsca. Potem był nawał, a teraz mam gości więc medaliony na wpół zrobione szczekają na mnie z pudełka. Co zrobić. Nie rozłożę się przecież z lakierowaniem w salonie jak jutro zjawi się chmara gości nie? Ale przyjdzie czas.... i do Ciebie tez przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla szczęściary a Tobie dziękuję za wspaniałe Candy, i mam nadzieję, że się jeszcze trochę tych ciepłych komentarz spłynie na Twój blog. Taka pozytywna energia powinna Cię utwierdzić w przekonaniu, że pewnych "rzeczy" się nie zamyka...
    Miłego dnia albo tej resztki co z niego zostało- pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy z nas ma lepsze i gorsze dni, każdy czasem nie widzi sensu tego co robi. Wtedy miłe i sympatyczne komentarze są bardzo potrzebne. Trzymaj się dzielnie , w końcu każdy ma swój własny promyk słoneczka. Dziękuję za wspaniała zabawę i gratuluje wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za zabawe i gratuluję zwyciężczyni , i nie szalej z zamykaniem bloga ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. O rety, to naprawdę ja jestem ta szczęściarą?! :) Twoje cudowności wywołały ogromny uśmiech na mojej twarzy i radość w duszy :) Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla Eweliny!
    a za Ciebie trzymam kciuki- nie poddawaj się :)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Alez masz piekne stare akcesoria, ta pieczecia jestem zachwycona.
    Tez lubie stare fotografie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej!
    I nadrabiam u Ciebie zaległości. Po pierwsze - jak zwykle widzę piękne kompozycje i zachwycam się nimi.
    A po drugie - tak to jest z blogowaniem (przynajmniej u mnie), raz jest górka, raz dołek. Jak w życiu, dlatego nic na siłę, spokojnie daj sobie prawo do bycia mniej albo więcej. W zależności o nastroju.
    Miło mi do Ciebie zaglądać:).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje :) Dziękuję za zabawę. Wiem coś o "sentymentalności" - rozumiem Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super , gratulacje pozdrawiam pa...)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Serdecznie gratuluję Ewelinie i dziękuję za zabawę Gospodyni, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla Eweliny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za zabawę, gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna postarzana taca,starocie też bardzo lubię,akurat dziś byłam na Kole.
    Dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam.Piękny blog,na pewno będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fajnie, że Ewelinka wygrała takie śliczne candy :)
    Super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne masz "gadżety" :) też jestem dość sentymentalna ;)
    dzięki za zabawę i graty dla Eweli! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie też nieraz przeszła myśl o zakończeniu blogowania... Ale jakoś trwam nadal... :) Gratuluję zwycięzcy i dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje dla Eweliny. Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję Ewelinie a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje dla zwyciężczyni , dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluję i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń