02.06.2012

Ukoronowana






Jak zapewne większość z was, ja też uwielbiam motyw korony. Póki co motyw ten przewija się jedynie w biżuterii oraz moich transferowych pracach, ale może któregoś dnia wybiorę się do galerii Kaprys i nabędę koronę-kwietnik :) Tymczasem w niepozornym sklepiku wypatrzyłam mały zegarek z koroną na kopercie i jak tylko go zobaczyłam, wiedziałam, że będzie mój. Do biżuteryjnej kolekcji brakuje mi tylko kolczyków :)
Takie małe przyjemności poprawiają mi humor i są mi potrzebne. Od początku roku prześladuje mnie jakiś pech, sporo złych rzeczy się wydarzyło. Nie dość, że w zeszłym miesiącu zostałam prawie przejechana przez samochód, który z dużą prędkością wjechał na chodnik, to wczoraj niefortunnie skręciłam nogę i jestem uziemiona. Jedyny plus tej sytuacji jest taki, że mam teraz dużo czasu na dokończenie moich dekupaży ;)

18 komentarzy:

  1. So beautiful.
    Diamonds are girls best friends ;)

    Fine weekend

    OdpowiedzUsuń
  2. Korona piękna ale zegarka Ci szczerze zazdroszcze , gdzie Ty dostajesz takie cudenka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda, a zegarek to majstersztyk, zazdroszczę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. tak!!!!kocham ten motyw:)))))Ostatnio sprawiłam sobie koronę...kwietniko-świecznik....a mam dwie kolejne na oku:)))piękny ten zegarek:))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny nabytek, może choć troszkę wynagrodzi Ci te przykre przeżycia..... A kolekcji koron tylko pozazdrościć.
    Wspaniałego weekendu życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna korona ...
    trzymaj się zdrowo ... tak czasami jest , że nieszczęścia chodzą parami

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm korona! tak, każda babeczka je uwielbia ;)
    ale mam zaległości u Ciebie, wstyd! :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdobycz - trzymam kciuki za szybki rozwój królewskiej kolekcji :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. zegarekk z dewizka jest świetny:)gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudeńka! Super!
    Dużo zdróweczka życzę i pozdrawiam cieplutko,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybkiego powrotu do zdrowia.
    Zegarek jest przecudny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Koroniaste cudeńka :)

    P.S. Duuużo zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, biedna! Życzę szybkiego powrotu do formy ;-)) I wykorzystaj ten czas twórczo ;-)
    Zegarek z koroną jest po prostu przecudny (nie przepadam za motywem korony samym w sobie, ale jego koperta mnie urzekła).
    Ściskam czule

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, że trzeba sprawiać sobie przyjemności. Śliczne drobiazgi. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wracaj szybko do formy !
    Zegarek bardzo mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  16. Korony uwielbiam i już mam ich spora kolekcję ale ten ptasior skradł moje serce:)

    OdpowiedzUsuń