12.06.2012

Ze starego albumu








Dzisiaj zabiorę was w podróż w czasie. Cofniemy się do początków ubiegłego stulecia, a to za sprawą kilku fotografii, które niedawno kupiłam za grosze w sklepie z antykami. Fotografie pochodzą z Duisburga i są w bardzo dobrym stanie. Patrząc na nie, zastanawiam się jaka kryje się za nimi historia, kim byli uwiecznieni na nich ludzie... Współczesne cyfrowe zdjęcia, mimo iż bajecznie kolorowe i wyraźne, nie wywołują we mnie aż takich emocji i nie działają tak na wyobraźnię.

13 komentarzy:

  1. całkowicie się z Tobą zgadzam ... nie ma jak stare foty ... z duszą

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam taką fotograficzną podróż w czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia intrygujące , fajne z tajemnicą i przeszłością... ale jako fanka horrorów mam jednak stracha ;p Gdyby to była moja praprababka to może mniej bym się bała ale tak... to trochę bym się bała jednak , choć pewnie nie ma czego, jednak za dużo filmów ;p muszę się przerzucić na komedie ;) Pozdrawiam serdecznie i gratuluje zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, miałaś szczęście! Pozdrawiam i miłych dni Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To święta prawda, że stare fotografie mają w sobie magię i tajemnicę. Może kiedyś ktoś spojrzy tak na nasze cyfrowe retusze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i magiczne. Uwielbiam stare fotografie i też się zawsze zastanawiam jaką ci ludzie kryją historię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, dzięki którym czas się cofa, kiedy życie było bardziej proste, gdzie pęd do tego by być kimś i coś osiągnąć nie był taki wszechogarniający.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam oglądać stare zdjęcia, jest w nich coś magicznego ;-)
    Ściskam czule

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedaleko Duisburga mieszkam:)
    Piekne "okazy", ja ilekroc jestem na targu staroci lubie przegladac stare fotografie, zgadzam sie maja jakas magie w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja chyba nie muszę pisać o mojej obsesji na punkcie starej fotografii! ;)
    Piękne zdobyłaś fotografie i na dodatek za grosze to się nazywa szczęście! ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację, stare zdjęcia poruszają wyobraźnie, jest w nich jakaś tajemnica i na pewno wywołują w nas nostalgiczne uczucia.
    Anabel, zajrzyj do mnie na bloga.
    Jest tam informacja o babskim spotkaniu w Babicach k/ Warszawy.
    Może się wybierzesz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe fotografie. Myślę że wykorzystasz je na tysiąc sposobów :)

    OdpowiedzUsuń