03.07.2012

Martwa natura






Lato w pełni, upały niemożliwe, a w mojej okolicy właśnie przeszła potężna burza. Mimo tak zmiennej aury, marzę już o urlopie. Tymczasem jakiś czas temu nazbierałam zboża i ułożyłam coś w stylu martwej natury. Uwielbiam wszelkiego rodzaju skarby natury, dlatego z każdego spaceru przynoszę to polne kwiaty, to szyszki, to znów puste muszle. A niedawno do mojej manii zbieraczej dołączyły też szydełkowe serwetki i bawełniane koronki. Te drugie wykorzystuję do ozdabiania moich transferowych obrazków i muszę się przyznać, że technika transferu bardzo mnie wciągnęła :)

12 komentarzy:

  1. Hej:) Aniolek jest przeuroczy.Kiedys zbieralam takie figurki aniolkow no i mialam nawet calkiem pokazna kolekcje.Wszystkie stoja sobie w domu rodzicow w PL.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie wczoraj błyskało, grzmiało i wiało ... nawet jedna kropelka deszczu nie spadła ...
    dobrze, że przypomniałaś mi o ... tym , że czas owsu szukać

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ułożyłaś te dary natury, a aniołek to ma "lajtową" minę. U mnie dzisiaj burzowo, czekam, co z chmur się wykluje, chociaż po cichu liczę, że przejdą obok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie to lato mocno burzowe, u nas też grzmiało... Piękna kompozycja, zboża fajnie się wpisują w sielsko-romantyczne klimaty ;-)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompozycja iście sielska-anielska ;) Aniołek jest śliczny i słodki :) Mnie zaintrygowała też ta zielono-żółta kula - to z kawałków szkła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to szkło, były te kule w różnych kolorach, ale wiadomo zieleń u mnie musi być :)

      Usuń
  6. Każdy w taki upał robi co może,żeby zapomnieć o życiu w mieście i chociaż trochę poczuć związek z naturą.Nastrojowa kompozycja,pełna miłych dla oka elementów.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne aranzacje , ja też uwielbiam naturę , cieplutkie całuski pa....pa...))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać,że tworzenie kompozycji to również Twoja pasja! Jak zwykle piękna i delikatna aranżacja.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely with this delicate touch of green.

    Fine summer day my friend

    OdpowiedzUsuń