24.07.2012

Mazowieckie kontrasty








Lato w pełni, z zazdrością patrzę na wasze wakacyjne zdjęcia lub czytam o urlopowych planach. A ja ciągle zabiegana, zapracowana i twórczość wszelka leży odłogiem. Na moim blogu kompletnie nic się nie dzieje i wieje nudą. Mam tylko nadzieję, że jesteście anielsko cierpliwe :)
A tymczasem zabieram was znów na wirtualne spacery. Chyba nigdy nie przestaną mnie fascynować kontrasty widoczne niemal na każdym kroku. Mazowsze to z jednej strony stolica, stare kamienice, wspaniała architektura oraz nowoczesność i miejski zgiełk, a z drugiej strony malownicze wsie, sielskie krajobrazy, leśna głusza i ukwiecone łąki. Gdzieś po środku jestem ja, typowy mieszczuch, który marzy o ciszy i spokoju, i domu na wsi. A móc spełniać marzenia to właśnie prawdziwe szczęście. I tego szczęścia życzę sobie oraz wszystkim Annom (i w ogóle wszystkim kochanym duszyczkom), które będą niedługo obchodzić imieniny :)

8 komentarzy:

  1. droga imienniczko, dziekuję za miły wirtualny spacer zwłaszcza, ze Mazowsza tak naprawde nie zwiedziłam... i życzę dużo szczęścia, którego szukasz i spełnienia marzeń !

    OdpowiedzUsuń
  2. Och piękny i miły spacer...urocze zdjęcia:)
    Kochana piękne marzenia...a więc życzę Ci aby Twoje marzenia się spełniły!

    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny spacer-dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie :)

    Życzę Ci wszystkiego dobrego i tego wiejskiego, wymarzonego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mazowieckie kontrasty są piękne, dają nam tyle możliwości...koncert w stolicy albo piknik w Kampinosie. Nie wszyscy zauważaja te możliwości a Mazowsze też jest atrakcyjne.
    A Tobie Aniu życzę przerwy wakacyjnej, oddechu na łonie natury, naładowania akumulatorów.
    I czekamy na nowe prace!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak,jesteśmy cierpliwe i poczekamy na to co nam szykujesz:)
    Aniu-z okazji imienin życzę Ci więcej czasu dla siebie,zasłużonych wakacji i wielu udanych realizacji.Buziaki*

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, w dniu imienin życzę Ci, by spełniły się wszystkie Twoje marzenia, i te małe i te duże :)

    Ja też jestem rozdarta pomiędzy dużym miastem i moim rodzinnym miasteczkiem. Tęsknie za lasami, polami, łąkami, które zostawiłam ponad 500km od stolicy i których mi bardzo na co dzień brakuje. Ale Warszawa też ma swoje plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja się przyłączę do imieninowych życzeń - więcej Aniu czasu na tworzenie Ci życzę - Ola

    OdpowiedzUsuń