07.07.2012

Miętowa herbata







Na dworze upał, ulice opustoszały, duszne powietrze wdziera się do mieszkania. Pogoda całkiem mnie rozleniwiła. Wczoraj z trudem wytrzymałam w pracy. A dziś zmuszam się, żeby cokolwiek ruszyć w nowych dekupażowych projektach. Palce kleją się do klawiatury, a internet wariuje. Uff... Dla orzeźwienia popijam zimną miętową herbatę :) Świeżo zerwane listki mięty mają intensywny smak i zapach. Inne zioła też przydałyby się w kuchni, więc może założę parapetowy ziołowy ogródek :)

13 komentarzy:

  1. Też wczoraj popijałam miętę dla ochłody - tyle, że z torebki :(
    Dziś chyba też sobie zrobię dzbanek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę spróbować herbaty ze świeżej mięty - podobno w Maroku robią taką i świetnie robi na upał

    OdpowiedzUsuń
  3. A do mnie przyjechała Teściowa i przywiozła miętę zerwaną prosto z ogródka :) Niech się chowają torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię miętę chociaż w herbacie jeszcze nie testowałam, bardziej zimne napoje. Fajna dekoracja, zwłaszcza taca i świecznik. Pozdrawiam.

    m3moluchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśmnie wczoraj powiązałam miętę do suszenia:))

    OdpowiedzUsuń
  6. mam to samo ... cięzko pisać bo się kleję do wszystkiego ... klawiatury, biurka ... ech !
    uwielbiam miętę ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny klimat u Ciebie...jak zawsze:)
    Miętę uwielbiam:)

    Serdeczności posyłam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd ja to znam.Hektolitry zimnej wody, prysznic paręrazy dziennie.Wszystkożeby poczuć chłod.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm... a ja jakoś zawsze miętę z torebek ... Muszę spróbować świeżej...

    OdpowiedzUsuń
  10. Herbatka wygląda na armotatyczną i pyszną :) Smak mięty w połączeniu z mrożoną herbatą bardzo orzeźwia :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Załóż koniecznie ! To jest cudowne - polecam :)

    PS herbatka mniam, uwielbiam !

    Ściskam mocno!
    Magda

    OdpowiedzUsuń