31.07.2012

Po bezdrożach








Dzisiaj ciąg dalszy mojego wędrowania. Mam nadzieję, że was jeszcze nie zanudziłam :) Po pięciu dniach siedzenia za biurkiem czuję nieodpartą potrzebę rozruszania nóg, gdy tylko nadchodzi weekend. Po pokonaniu kilkunastu kilometrów dobrze jest jednak wrócić i zasiąść do pędzli, farb i serwetek. Najlepiej pokrzepiając się sernikiem na zimno i cappuccino :) A na koniec pokazuję moją nową fryzurę. Może długie włosy wyglądają bardziej efektownie, ale krótsze są zdecydowanie wygodniejsze, zwłaszcza latem :)

10 komentarzy:

  1. piękne zakątki odwiedzasz...
    ładna fryzurka i masz rację ... bardziej praktyczna na lato;
    ja się jednak uparłam i na odwrót jak Ty - hoduję je ... i wściekam się teraz bo za gorąco... upinam wysoko tyle ile się da ... najchętniej czub bym zrobiła ... hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia....Pozdrawiam pa....pa....

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,rozumiem Cię,w weekendy trzeba zupełnie zmienić otoczenie żeby odpocząć:)
    Obcięłaś włosy???Nie wierzę!Bardzo ładnie wyglądasz Aniu,teraz częściej będziesz nosić rozpuszczone:)Buziaki*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny wspaniale spędzony weekend :) Tym razem dla urozmaicenia w nowej fryzurce - bardzo Ci w niej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz...śliczna nowa fryzura, racja, że długie włosy męczą w te upały...dlatego często sama chodzę w spiętych:))

    Cudowne fotografie...

    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa, to dodaje mi twórczych skrzydeł.
    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Is it comfortable in the summer of Northern Europe?
    Kyoto is intense heat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's very hot here, sometimes over 30 degrees Celsius.
      But I like hot weather :)

      Usuń
  7. lubię takie wędrówki :) ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Anabel :-) Super fryzurka, ja też taką mam już od dość dawna i jest mi w niej zdecydowanie nawygodniej ;-) Zapraszam czasem na mój nowy blog "Eyes full of soul" :-) , jeśli ktoś lubi pooglądać amatorskie zdjęcia i podumać ;-) Pozdrawiam serdecznie i obiecuję częściej zaglądać ! :-)(dawna Ineska)

    OdpowiedzUsuń