04.08.2012

Szarości





Jak większość z was, ja także lubię kolory natury, kolory ziemi - brązy, beże, przytłumione zielenie i oczywiście szarości. Dziś w roli głównej te ostatnie :) Kiedy zobaczyłam w sklepie tą wielką filiżankę, po prostu nie mogłam jej się oprzeć. Co prawda były też i białe, ale szara zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu. Raczej będę jej używać jako miseczki, np. do lodów albo musli z jogurtem. A na parapecie zakwitła mięta. Leciutko fioletowe kwiatuszki przywołują wspomnienia z dzieciństwa, gdy spędzając wakacje na działce, zbierałam miętę na podmokłej łące.
Ostatnie zdjęcie oczywiście ze spaceru - takiego dzisiaj spotkałam "przechodnia" :) Przepełzł sobie spokojnie przez chodnik i znikł w zaroślach. Chwilkę mi jednak pozował, może domyślił się, że lubię zaskrońce ;)

14 komentarzy:

  1. śliczna filiżanka ... iście królewska ...

    OdpowiedzUsuń
  2. FILIŻANKA PIĘKNA..KOCHAM SZAROŚCI...A ZASKRONIEC ŚLICZNY:))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne okazy "upolowałaś" :) filiżana boska.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. oj też kupiłabym szarą filiżanę
    chciałabym spotkać tego "pana" hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Filizanka jest absolutnie fantastyczna, ta jej szarosc jest piekna, tez pewnie mimo ze uwielbiam bialy wybralabym te.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Filiżanka est śliczna! A zaskroniec był miłym "dodatkiem" do spaceru. Podziwiam Cię, że zrobiłaś mu zdjęcie, bo ja prawie zawsze zapominam w takich zaskakujących momentach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska filiżanka, super skarb. Cudowna aranżacja. Ptaszek słodziutki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna filiżanka - elegancki kolor i szlachetny ornament ;-)
    Moja mięta też zakwitła... i tymianek, a nawet rukola, której nie nadążyliśmy zbierać ;-)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię Ci się, że nie potrafiłaś oprzeć się tej filiżance :) A jaki śliczny ptaszek jej towarzyszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy odcień szarego,wcale nie smutny.
    Anabel,lubisz zaskrońce?Zaskakujesz mnie.Ja bym uciekła z piskiem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna kompozycja! A ptaszek po prostu uroczy...

    OdpowiedzUsuń