29.09.2012

Candy biało-czarne



Z przyjemnością zapraszam was na moje candy, które miało być rocznicowym, jako że prowadzę bloga już 3 lata. Tak się jednak złożyło, że rocznica minęła w lipcu, a mnie znów zabrakło czasu na przygotowanie fantów. Dziś wreszcie się udało nadrobić zaległości, po części dlatego, że zakatarzona siedzę w domu - to chyba jedyny plus chorowania :) Zatem zapraszam wszystkich chętnych do częstowania się moimi słodkościami.
Do wygrania są:
- dekupażowa ramka na zdjęcie
- dwustronna zawieszka na drzwi
- dwa ceramiczne ptaszki

Zasady takie jak zwykle, z małym wyjątkiem:
- zostawcie komentarz pod tym postem wyrażający chęć udziału w candy oraz napiszcie z czym kojarzą wam się kolory biały i czarny
- podlinkowane pierwsze zdjęcie wraz z informacją o candy umieśćcie na swoim blogu
Będzie mi bardzo miło, jeśli nowe osoby dodadzą mojego bloga do obserwowanych :)

Skoro losowanie jest nielegalne, postanowiłam do zasad dodać grę w skojarzenia i wybrać komentarz, który najbardziej mi się spodoba. Zabawa trwa do 27.10.2012 , a wyniki ogłoszę następnego dnia.

Życzę wam pięknego i słonecznego weekendu!

35 komentarzy:

  1. No to będę pierwsza:) Czarny i biały kojarzy mi się z "Yin i Yang" - dwoma przeciwstawnymi siłami... Yin i yang nie wykluczają się wzajemnie, są współzależne, podzielne, wchłaniają i jednocześnie podtrzymują się wzajemnie, mogą przekształcić się w siebie nawzajem, część yin znajduje się w yang, a część yang znajduje się w yin. Całe życie jest takie czarne i białe...Zastanawia mnie tylko czemu to Yin - czarny symbolizuje kobietę - a biały Yang mężczyznę??? :):)
    A nalepiej przenikanie i wzajemną zaleznosc Yin i Yang widac na twoim blogu... Cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerń i biel kojarzy mi się ze szkolnymi galowymi ubrankami :) Pamiętam do dziś jak na przeróżne apele kazano nam ubierać białe bluzeczki i czarne spódniczki. Nienawidziłam tego połączenia kolorów i takiego sztywnego look'u. Dziś mi przeszło i chętnie ubieram czarno-białe ciuszki :) Poza tym uwielbiam czarno-białe fotografie :) Mają moc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancji nigdy dość.Twoje prace są eleganckie i każda z nas chciałaby je mieć w swoim domu.Mogę się założyć,że jest to magiczne lusterko w które nie bałabym się spojrzeć mimo upływu czasu.Zawieszka na drzwi też jest mi niezbędnie potrzebna,żeby wszyscy z respektem poruszali się w pobliżu mojej pracowni:)))Ptaszków żadnych nie posiadam,więc czekam aż te do mnie przylecą:)
    Pozdrawiam serrdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te twoje cacka....Grzecznie się ustawiam...Gorące buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerń i biel to kolory, które nie występują w życiu... nic nie jest czarne ani białe ;) Życie to odcienie szarości. Za to w sztuce i dizajnie czarno-białe to bardzo eleganckie i ekspresyjne połączenie. Wyraziste ;)
    Lekko spóźnione, ale gorące gratulacje, droga Anabel;) I zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarny i biały kojarzy mi się z elegancją, wytwornością, dobrym gustem i odświętnym ubraniem:). Czarny i biały świetnie harmonizują się w twojej ramce. Proste połączenie ale jakże szlachetne.
    Te kolory uzupełniają się i podkreślają się nawzajem.
    Ustawiam się więc w kolejce i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarny dyscyplinuje,
    Pokazuje, co kto szanuję.
    Niezależność podkreśla,
    Przekonania określa.

    To kolor elegancji,
    Luksusu i nonszalancji.
    Kolor zawsze modny,
    choć wydaje się chłodny.

    Czerń jest tajemnicza,
    ma różne oblicza.
    Jest zdecydowana,
    ale bardzo stonowana.

    Kolorem jest ona nocy
    i tajemniczych mocy.
    To kolor tego, co ostateczne
    trudne i niebezpieczne.


    Biel to kolor idealny,
    troszkę taki nierealny.
    Kolor sielski i anielski,
    duchowy i papieski.

    To kolor czystości
    i wielkiej radości.
    Kolor bardzo uroczysty,
    choć niemal przezroczysty.

    Biel ciepła i jasna,
    Czułości jest pełna.
    Bezpieczeństwo ma w sobie
    O nadziei chętnie opowie.

    Kolor uniwersalny,
    i niebanalny.
    Jak piórko lekki,
    błogi i towarzyski.

    Kolor śniegu zimnego,
    Loda śmietankowego,
    Pościeli pachnącej
    Oraz stokrotki kwitnącej.


    Biel z czernią połączona,
    Na zawsze jak mąż i żona,
    Szukać będą swych cieni
    I nic tego nie zmieni.


    Wierszyk mój zostawiam i z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ cieplutko pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wierszyka nie przebije choc
    w czerń i biel nabije
    komentarz
    czarna = czcionka
    białe = tło
    nie wiem czy właśnie
    o to tu szło.


    pozdrawiam serdecznie z seduszkowego światka.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja ustawiam się w kolejce po te niezwykle eleganci komplecik. Podlinkowany baner tutaj:
    http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się :)
    kolor czarny i biały kojarzy mi się z eleganckim strojem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nic nowego nie odkryję, gdy powiem, że te dwa kolory w duecie to elegancka para. Koszula + spodnie/spódnica - nie ma możliwości nie poczuć się odświętnie. Wystarczy zmienić na coś dzianinowego i już jest raczej zwyczajnie, ALE wpasujemy się wszędzie.
    We wnętrzach zaś kochana, biel i czerń kojarzy mi się z siostrą, bo ona tak lubi :).
    Posyłam moc serdecznych życzeń jeszcze wielu, wielu latek blogowania i inspirowania! Zdrówko niech Cię NIE opuszcza!
    Ściskam czule :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerń i biel są jak dobro i zło - nierozłączne, nawzajem sobie niezbędne. Czy wiedzelibyśmy, jak biała jest biel, gdyby nie było czerni...?

    Piękne skarby, może wpadną w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim pierwszym skojarzeniem była ... CZEKOLADA ... :).

    Nagrody są super i mam chociaż malutką nadzieję, że to mnie wybierzesz :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Na tle wypowiedzi poprzedniczek wypadnę trywialnie. Dla mnie połączenie czarny-biały to jing i jang, śmierć i życie, smutek i radość, brak tolerancji, konformizm. W ubiorze - poprawność, spokojna elegancja.Natomiast lubię białe przedmioty, biały kolor pozwala zwrócić uwagę na formę. W Twoim wydaniu - wszystkie prace wyglądają wytwornie i nie kryję, że chciałabym je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  15. moje skojarzenia to aniołek i diabełek czyli ja jak mam dobry i zły humor;-)))może ta nagrody zrównoważą moją naturę..hehe.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się :) moje skojarzenie jest może banalne, ale też oryginalne, bo tu jeszcze nie padło - SZACHOWNICA! ;)
    drugim skojarzeniem były przedwojenne, czarno-białe filmy...

    obserwuję, banerek na moim blogu w zakładce z candy http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerń i biel kojarzy mi się z emocjami :) Bo przeciwieństwa się przyciągają jak ludzie :)
    Pozdrawiam.
    Ps. Cudowna ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią zapiszę się do candy ;) biało - czarny, kojarzy mi się z fotografią! w tych kolorach tkwi wiele emocji, zapisane wspomnienia ! takie uwielbiam. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor biały to oczywiście niewinność a wszystko to symbolizuje, biały wianek na głowie wykonany z rumianku, biała gołębica wzbijająca się w przestworza, białe obłoczki na niebie i białe włosy starszej pani.
    Czarny to natomiast znak zła kojarzy się z diabełkiem prawie wszystkim lecz mnie czarny kojarzy się również z uniwersalnością i przydatnością do użycia;]

    banerek: http://czarnamiki.blogspot.com/

    Obserwuję jako Miki88

    agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, kolor czarny i biały kojarzy mi się oczywiście z elegancją, tajemniczą nocą i słonecznym dniem. Gdy myślę o tych barwach widzę także mój pokój z dzieciństwa, czarno-białe fotografie i filmy, które kocham :) Kolory te kojarzą mi się również z moimi kochanymi jeżami - jeden ma czarny pyszczek i ciemne igiełki, a drugi ma jasne ubarwienie. Są przeciwieństwami nie tylko pod względem wizualnym, lecz także różnią się charakterem :) Kolor czarny kojarzy mi się także z zakładką do książki z Audrey, którą ostatnio wykonałam...zapraszam do siebie www.cudaodreki.blogspot.com
    ...i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Anabel,
    piękne przedmioty! Połaczenie bieli z czernia kojarzy mi sie z elegancją, z odświętnym strojem, eleganckim frakiem...

    pozdrowienia
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  22. zapisuję się i ja na słodkości :-)
    czerń i biel najbardziej eleganckie zestawienie :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    http://ja-czyli-ada.blogspot.com/2012/10/candy-biao-czarne.html
    Biały jest blady,
    a czerń mocna.
    Biały to śnieg,
    a czerń to węgiel.
    Biały jest niewinny,
    a czarny daje kopa.
    Lecz razem wyglądają elegancko,
    i to jedyny plusik;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się szybciutko, bo Twoje Cukierasy są cudowne.
    Pozdrawiam.
    Molucha

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne candy i zawieszka i rameczka.Ostatnio biel i czerń kojarzy mi się właśnie z Print roomem. Musze spróbować tej techniki. Bardzo mi sie podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne cukierasy :)
    Z wielką chęcią dołączam do zabawy :)

    Pozdrawiam i życzę Ci dużo zdrówka :*
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  27. Czarny i biały są dla mnie jak para zakochanych - niby zupełnie różni, a uzupełniają się najpełniej na świecie. Są dla siebie stworzeni.

    PS: Tak pięknych "cukierków" dawno nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne:) podoba mi się.....ufff zdążyłam przed końcem.....zapisuję się i "podlinkowuję" u siebie deco-szuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe prezenty, pasowałyby idealnie do mojej sypialni, ustawiam się w kolejce.
    Czerń i biel kojarzą mi się z elegancją i klasyką, połączenie tych kolorów daje wspaniały efekt i pięknie ozdobi każde wnętrze.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. czarno biale - simple as possible!

    baner na www.dziewczynaaraba.blogspot.com

    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  31. Eleganckie cukierasy jak trufle białe i czarne... ;-) Ale mi się biały i czarny kojarzy ostatnio wyłącznie z... Filemonem i Bonifacym! Te dwa przesympatyczne kociaki przewijają się ostatnio przez mój dom (dzięki mojemu Synkowi) ciągle i w każdej formie więc tę biel i czerń mam non stop przed oczami ;-)

    Pozdrawiam serdecznie i linkuję:
    http://mamaniusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Very nice gift, hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze ja ustawiam się w kolejce! Wprawdzie padły już komentarze niemalże nie do przebicia, to nie potrafiłabym sobie wybaczyć, gdybym nie ustawiła się po takie cuda.
    Czerń i biel ostatnio kojarzy mi się z reklamą antyperspirantów, w której występuje sukienka w połowie biała i w połowie czarna. Reklam nie oglądam, ale moją uwagę przykuła obecność w niej pana co się zowie Gok Wan :) Te kolory kojarzą mi się jeszcze z białą kartką i tuszem - co tydzień na studiach walczę z tymi narzędziami, rysując krzesła i czajniki :) Mogłabym jeszcze mnożyć przykłady, ale mam tendencję do rozpisywania się, więc najlepiej będzie, jak na tym poprzestanę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy, skuszona ślicznymi ptaszkami. Jeśli chodzi o skojarzenia z białym i czarnym kolorem to są one związane z moimi dziećmi. Mam dwójkę dzieci tak różnych jak czerń i biel i nie chodzi mi o to , że to chłopiec i dziewczynka a raczej o ich wygląd zaraz po urodzeniu bo taki widok zapamiętuje się do końca życia. Biel to synek z jaśniutkimi włoskami bladziutki jak ściana ( troszeczkę się poddusił przy porodzie), czerń to córeczka z czarnymi włosami i ogromnymi czarnymi oczami. Takie mam skojarzenia z tymi dwoma kolorami. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Dziś serwuję kawkę.

    OdpowiedzUsuń