26.09.2012

Drugie życie filiżanki





Dzisiaj w roli głównej bardzo angielskie motywy, czyli korony i róże :) Te ostatnie zdobią filiżankę i spodeczek, które kupiłam w sklepiku ze starociami. Pochodzą z dwóch różnych kompletów angielskiej porcelany, chociaż filiżanka i spodek tworzą razem całkiem zgraną parę. Tak więc w swoim drugim życiu filiżanka dołączy do mojej kolekcji i będzie cieszyć oko przy weekendowych podwieczorkach :) A że przy kawce przyjemnie się czyta, nabyłam też wrześniowe wydanie Country Living, mojego ulubionego wnętrzarskiego magazynu.

Wszystkich, którzy nie mają pomysłu na spędzenie sobotniego wieczoru (z Warszawy i okolic) serdecznie zapraszam na koncert Sun Day Band do klubu Mandala (ul. Emilii Plater 9/11). Będziecie mogli posłuchać wspaniałego wokalu, niepowtarzalnego brzmienia basu oraz ostrych gitarowych riffów.

10 komentarzy:

  1. Przepiękna poduszka, filiżanką zresztą też♥
    Zapraszam Cię na http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/09/czego-szukacie-na-blogach-pytajcie-i.html gdzie proszę o odpowiedź na kilka pytań ;) Każdą odp. nagrodzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. PODUSZKA MA SWIETNA GRAFIKĘ....BARDZO LUBIE TWOJE ARANŻACJE:))

    OdpowiedzUsuń
  3. To miała szczęście filiżanka, że trafiła na swojego spodeczka... piękna z nich para ;-)) Cudna ta tasiemka w serca i korony, wykonanie takiego cuda wciąż stanowi dla mnie tajemnicę ;-)
    Ściskam Cię czule

    OdpowiedzUsuń
  4. ONA i ON będa cieszyć Twoje oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłanie jest batrdzo optymistyczne - każda filiżanka znajdzie swój spodeczek :) Gdybyś nie napisała, pewnie nie zauważyłabym, że to nie komplet. Country Living kupujesz w Polsce? Mam nieraz ochotę poczytać coś na temat wnętrz, ale kiedy staję przed półką czasopism opadają mi ręce. Wybór jest duży, jednak nie mam doświadczenia i możliwe, że podejmuję złe decyzje, bo wiele z nich wydaje mi się jedną wielką reklamą. Tymczasem chciałabym znaleźć inspirację, a nie cennik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny stworzyłaś komplecik.
    Gratuluje zdobyczy.
    Pozdrawiam.
    Molucha

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglada jak komplecik, fajnie ze dalas jej drugie piekniejszezycie.
    Poduszka w tle bardzo fajna!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Korony i róże to jest to, co lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Filiżanka i talerzyk tworzą bardzo zgrany duet :) A poducha jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń