24.10.2012

Kuchennie, jesiennie







Wczoraj skończyłam pracę nad deseczką pod kalendarz. Jest to prezent dla mojej chrzestnej. Jak zwykle ozdobiłam deseczkę dwustronnie, żeby jedna strona pasowała do kuchni, a druga do salonu, więc można ją dowolnie przewieszać.
Będąc na zwolnieniu lekarskim człowiek ma przynajmniej czas, żeby twórczo poszaleć :) Zabieg konchoplastyki nie należał do przyjemnych, ale na szczęście koszmarne zatkanie nosa powoli ustępuje i mogę swobodniej oddychać.
A za oknem drzewa gubią liście, na niebie coraz więcej chmur i tylko patrzeć jak zaczną się przymrozki. Szkoda, że kolorowa i słoneczna jesień nie może trwać dłużej.

16 komentarzy:

  1. Życzę zdrówka ....)))Deseczka wyszła super...Pozdrawiam cieplutko pa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Anabel, kochana, dopiero teraz mi się przypomniało, że dawno Twoich prac nie było!
    Tak nie może być!!
    Jedna i druga stronka rewelacyjna! Ptasia oczywiście bardziej ;P
    TERAZ to już nie możesz się migać! Proszę zrobić kilka rzeczy na zapas i potem, po zwolnieniu, stopniowo pokazywać :);D
    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauroczyła mnie. Szkoda, że ja nie potrafię robić takich cudów;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie strony są urocze ;-)
    Życzę już samego zdrówka!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała deseczka, nie mogę się zdecydować która strona podoba mi się bardziej.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  6. ¡Preciosos trabajos! Me quedo de seguidora para no perderme nada.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  7. Deseczka jest swietna, fajnie ze robisz je dwustronnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie i kolorowo czyli w sam raz jesiennie. Jak zawsze ulubione klimaty u Ciebue :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna deseczka, fajny pomysł z dwustronnym ozdabianiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne deseczki popełniłaś ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne obydwie strony, i ta łyżeczka z ceramicznym trzonkiem - prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie strony cudniaste!Nie wpadłam na pomysł ozdabiania obydwu stron:)Dodatek koronki zawsze mnie rozczula:)
    Życzę zdrówka i współczuję zabiegu.Teraz nos do góry i marsz w stronę zdrowia!:))
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta strona z krateczką szczególnie mi się podoba , ale i ta z ptaszkami uroczo jesienna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne deseczki, mnie wpadła w oko ta z krateczką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwustronna deseczka to bardzo praktyczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń