28.10.2012

Różane filiżanki i wyniki candy





Bardzo lubię motyw róż na porcelanie, lubię też herbatę z dzikiej róży i różaną konfiturę. Wszystko to kojarzy mi się z angielskim podwieczorkiem :) Niedawno pokazywałam filiżankę wypatrzoną na starociach, a wczoraj dołączyła do niej druga, z Chodzieży. Nie ma to jak napić się rozgrzewającej herbatki w eleganckim stylu :) Tym bardziej, że wczoraj zaskoczyła nas wczesna zima. Mam jednak nadzieję, że jesień jeszcze do nas wróci.



A teraz chwila, na którą czekacie - ogłoszenie wyników candy. Chociaż nie było zbyt wielu chętnych (chyba nie trafiłam tym razem z nagrodą, ale następnym razem postaram się lepiej), to wybór i tak okazał się trudny. Miałyście naprawdę ciekawe i zabawne skojarzenia, więc podjęcie decyzji zajęło mi trochę czasu. A zatem nie przedłużając, ogłaszam, że ramkę, zawieszkę na drzwi i parkę ptaszków otrzyma katrin. ka - poproszę o adres na maila. Dziękuję wszystkim za udział w zabawie i witam nowych obserwatorów. Posyłam wszystkim dużo ciepłych myśli w ten jesienno-zimowy wieczór :)

12 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni!
    Tobie dziekuję za zabawę.Filiżanki z pewnością podnoszą jakosć pitej herbatki.
    Zwróciłam też uwagę na ptaszka, cudo po prostu!Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała niespodzianka na zakończenie weekendu :) Dziękuję bardzo za świetną zabawę - Edward i Yoko również przesyłają podziękowania i pozdrowienia ;)
    (Ja także zwróciłam uwagę na tę ptaszynę...cudna) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i filiżanki oczywiście przepiękne - o tacy nie wspominając :)

      Usuń
  3. ale masz szczęście z tymi filiżankami :) zazdroszczę! :) a zimy też bym teraz nie chciała, jeszcze nie zdążyłam sobie zrobić żadnego szalika kurde! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tak pięknych filiżanek to i herbatka inaczej smakuje. Dziękuję za zabawę i zapraszam do siebie na prawie prawdziwą filiżankę z różyczką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Filiżanki piękne ale i tak ptaszyna najnajpiękniejsza.
    Serdeczności :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne filiżanki ,też lubię motywy róż...U nas też od wczoraj zima brry a ja za nią nie przepadam ,mimo pięknych krajobrazów ,które tworzy...
    Pozdrawiam serdecznie-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla wygranej....Mogłabym dostać kawusię do łóżeczka , tak pięknie podaną...Ptaszek jest śliczny....Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  8. Róże i filiżanki to świetny duet.
    Jednak ten ptaszek skradł moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ptaszek cudny...gratuluję zwyciężczyni...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zima faktycznie nas zaskoczyła, ale herbatka w takiej pięknej różanej filiżance wspaniale rozgrzewa. U mnie 90% zbiorów to filiżanki z różami, uwielbiam ten motyw na porcelanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zabawę i gratuluję Zwyciężczyni.
    Różane filiżanki są piękne, a herbatka z nich smakuje wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń