25.11.2012

Odrobina błękitu






Kierując się waszymi sugestiami, postanowiłam pozostawić paterkę białą i nic już nie dodawać. Dziś towarzyszy jej kropla błękitu w postaci moich ulubionych perfum, filiżanki i szklanych kaboszonów. Biel i błękit kojarzą mi się z rzeką skutą lodem lub pałacem Królowej Śniegu :) Ciekawa jestem czy zima tego roku pozwoli nam cieszyć się pięknymi śnieżnymi krajobrazami. Tymczasem przygotowania do zimy idą pełną parą, ozdoby świąteczne z wolna nabierają kształtów i jedyne na co narzekam to brak odpowiedniego światła do fotografowania.

4 komentarze:

  1. Piękny duet bieli i błękitu - kojarzy mi się z mrozem, trzeszczącym śniegiem pod butami i lecącymi z nieba płatkami śniegu :) Widzę "Wish" Choparda - ja uwielbiam "Angel" Muglera - bardzo podobne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taak .... teraz to będziemy miały co robić ..
    niebieskości bardzo pasują do paterki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kompozycja ci wyszła z bielą i błękitem - pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tą Królową Śniegu masz rację,aż powiało chłodem,ale piękny nastrój wywołałaś.
    Ciekawa jestem Twoich prac prezentowych.Buziaki

    OdpowiedzUsuń