18.11.2012

Przedświątecznie






W sklepach na dobre zaczęło się przedświąteczne szaleństwo. Gdzie nie spojrzeć, tam bombki, choinki, Mikołaje i renifery. Wszystko to sprawia, że dajemy się wciągnąć w tę grę i coraz wcześniej myślimy o świętach. Ja też powoli wyciągam z szuflady świąteczne ozdoby i przygotowuję nowe dekoracje. Pomysły na prezenty już mam, tylko boję się, że nie na wszystko starczy mi czasu. W końcu został tylko miesiąc i kilka dni. Na pewno nie zabraknie u mnie świec :) Zadziwił mnie spory ich wybór w Castoramie. Szczególnie spodobała mi się ta z brokatowym zimowym krajobrazem. Aż chciałoby się znaleźć gdzieś w górach w przysypanej śniegiem chacie otoczonej ośnieżonymi świerkami :)

10 komentarzy:

  1. ach... jak już świątecznie się robi
    cudna świeca z reniferkiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam się szczerze że ja też już pomału łapie bakcyla świątecznego.
    U Ciebie też już zaczyna być świątecznie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta brązowa świeca....no idą faktycznie i to szybka do nas święta.... Całuski ...pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ba, kochana! o niczym innym nie marzę, jak o takiej chacie w górach... z daleka od sklepów (jeszcze nie wpadłam w szpony przedświątecznego obłędu) i niechby ten śnieg był...
    Zauroczył mnie ten reniferek (? a może jelonek?) i pomyśleć, że kiedyś był synonimem kiczu ;-) A i świeca śliczna ;)
    Ściskam czule

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna świeca.Też uwielbiam świąteczne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja juz tez intensywnie mysle o dkorowaniu swiatecznie domu, zawsze zaczynam w pierwsza niedziele grudnia, adwentowymi swiecami.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne świece...wszędzie już tak świątecznie:))Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa pozostawione na blogu.
    Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się Twoje dekoracje, są takie delikatne i subtelne. Natomiast w ubiegłą sobotę mało trupem nie padłam, jak po wejściu do sklepu powitana zostałam przez szpaler udekorowanych na bogato choinek. Do świąt to już całą atmosferę .... trafi. Niech mnie ktoś uratuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jelonki , stylizowane bombki i cała masa świec to i moje świąteczne priorytety. Bardzo w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  10. Chatka w górach, ogień trzaskający w kominku, dobry grzaniec, ciepły kocyk i żyć nie umierać :)

    OdpowiedzUsuń