07.11.2012

W blasku świec





Mamy już listopad, coraz szybciej zapada zmrok, a za oknem zimno i deszczowo. Dlatego coraz częściej zapalam wieczorami świece, żałując, że nie posiadam kominka. Tym razem w roli głównej urocza mała świeco-lampka cudownie pachnąca wanilią :) Takie właśnie zapachy kojarzą mi się z jesienno-zimowym okresem - wanilia, cynamon, zapach szarlotki i pierników, a niedługo także żywiczny zapach choinki. U mnie produkcja bombek jeszcze nie ruszyła, wciąż szukam inspiracji, na pewno jednak nie zabraknie zdobionych glinianych serduszek.

11 komentarzy:

  1. Tak jesień i świece to jest to co lubię...ładne zdjęcia pa....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjątka ... pogoda niestety okropna... u mnie pada i pada...

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak romantycznie:-)
    U mnie znowu piekna pogoda, slonce i 15stC..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie ciepłe i pachnące swiętami światło jest idealne w ten ciemny czas jesienny:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak romantycznie :)
    Tegoroczna jesień wyjątkowo paskudna jest, takie mam wrażenie. Ciągle pada, jest szaro i smutno i codziennie od nowa muszę walczyć o choćby odrobinę dobry nastrój.
    Życzę mnóstwa inspiracji i weny twórczej, żebyś nas tu zaskakiwała pięknymi rzeczami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Skojarzenia zapachowe mam bardzo podobne :) Piękna lampka i śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też upajam się wieczorem blaskiem świec.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wlasnie w tech chwili rozgladam sie po mieszkaniu i w salonie pala sie trzy swiece, na dworze nowy lamion i lubie lampy stojace z delikatnym swietlem.
    Twoja swieco lampka bardzo urocza:)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest właśnie lepsza strona jesieni... Przepiękny lampion!
    Inspiracje na pewno odnajdziesz, w takich nastrojach... ;)
    Ściskam i dziękuję za piękne słowa u mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie i nastrojowo u ciebie kochana.
    Serduszek nie mogę się doczekać, mam dwa i okrutnie je lubię :)
    Ciepło pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie i nastrojowo...Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń