02.12.2012

Stroik adwentowy





Postanowiłam w tym roku zrobić adwentowy stroik. Na okazały wieniec zabrakło mi czasu, więc w pośpiechu skleciłam coś takiego. Prace nad kolejnymi dekoracjami powoli dobiegają końca, choć niewykluczone, że jeszcze przyjdzie mi do głowy jakiś pomysł i tego końca tak szybko nie zobaczę :)
Wczoraj natomiast zdecydowałam się na dołączenie z moim blogiem Tout en vert do Facebooka. Będzie mi bardzo miło, jeśli polubicie moją nową stronkę :)
A na koniec czerwone jabłuszka na bezlistnym drzewie. Zdjęcie kiepskiej jakości, bo robione komórką, po prostu spodobał mi się ten widok.

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny,z zielonym kolorem,który powinien być a u mnie nie ma.Swojski klimat daje ten mech w połączeniu z bielą świec.miły widok.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny stroik, uwielbiam takie, ja już od tygodnia pale moje stroiki bo kocham taki klimat:) A fotka z jabłonka - to jest taki mały cud natury:) Też mam w swojej kolekcji kilka takich jabłonii, bez liści:) Nie umiem przjeść obojętnie koło takiego drzewa:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Zapraszam Cię tez na moją rozdawajkę:) Iza

    OdpowiedzUsuń