21.12.2012

Świątecznie z czerwienią







Dzisiaj nieco patriotycznie i nieco po skandynawsku, a więc w roli głównej biel i czerwień. Biel śniegu i czerwień stroju Świętego Mikołaja lub tradycyjnego norweskiego domu. Niestety świąteczny nastrój trochę popsuła mi choroba. Prawie straciłam głos. Mam jednak nadzieję, że do Wigilii wydobrzeję. A wolny czas zamierzam jak zwykle spędzić twórczo. Może choć w części uda się zrealizować plany. Koniec świata czy nie, trzeba robić swoje :)

A w ten mroźny pierwszy dzień zimy odwiedziło mnie stadko jemiołuszek. Rozsiadły się na gałęziach drzewa, by po krótkim odpoczynku wyruszyć w dalszą drogę.

11 komentarzy:

  1. Witaj w klubie:) ja tez ledwo głos wydobywam z siebie, i dudnię a nie kaszlę... tez mam nadzieję wydobrzeć doświąt, jemiołuszki sa sliczne, pozdrawiam i życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie widziałam takich ptaków, śliczne są. Ozdoby świąteczne jak najbardziej w moim stylu, mam nawet podobne z czerwonych bombek tylko z braku klosza włożyłam je do ozdobnej kuli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez u mnie pełno czerwieni, kocham ten kolor:) Cudownie się otoczyłas tymi dekoracjami, bardzo mi sie podobają:)

    Zdrowiej szybko (ja też z bolacym gardłem, ale sie nie daję....)

    Zycze Wesołych Świąt i dużo miłych chwil jak ta czerwień co Cie otacza:)

    Pozdrawiam
    isza z deco-szuflada

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię taki winny odcień czerwieni :) Wesołych Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo stylowe dekoracje i zdjęcia! Świetne:).
    Pozdrawiam i wspaniałych, ciepłych i rodzinnych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anabel kochana
    z okazji tych najpiękniejszych Świąt
    i ja chciałabym Ci złożyć najserdeczniejsze życzenia:
    zdrowia bo to najważniejsze,
    wytchnienia od codzienności,
    w sercu radości,
    spokoju ducha,
    mnóstwo chwil szczęśliwości
    i aby wciąż były przy Tobie czyjeś bliskie gorące serca.
    Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze!

    Niech piękne będą dla Ciebie te Święta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Białych myśli
    lekkich jak puch,
    niech Anioł
    przywieje z nieba,
    otworzy skrzydłem
    nadziei,
    i niech kolędę zaśpiewa,
    bo dzisiaj jest piękny dzień,
    wszystko się rodzi na nowo,
    więc w blasku tajemnych świąt,
    żyj zdrowo i kolorowo.

    Serdeczności składa -Peninia*-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka życzę.
    Wesołych Świąt Moja Droga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę cudownych Świąt, pełnych miłości i rodzinnego ciepła, oraz Nowego Roku pełnego radości i optymizmu! Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałych, rodzinnych, pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia oraz cudownego Nowego Roku 2013:)
    Petronelka

    OdpowiedzUsuń