13.01.2013

Candy kuchenne





Wczoraj napadało sporo śniegu. Za oknem bielutko. Aż mam ochotę wyjść i zrobić trochę nastrojowych zimowych zdjęć. Ale niestety w ten weekend obowiązki trzymają mnie w domu, a także paskudny wirus, przez który kaszel męczy mnie już od miesiąca.
Tymczasem, aby wynagrodzić wam moje twórcze nieróbstwo przygotowałam candy :)

Do zgarnięcia są:
- filiżanka ze sklepu Almi Decor (nowa)
- solniczka i pieprzniczka w kształcie ptaszków (nowe)
- 3 gliniane zdobione serducha (wykonane przeze mnie)

Zasady:
- candy tylko dla osób posiadających bloga
- napisz komentarz pod tym postem wyrażający chęć wzięcia udziału w zabawie
- polub stronę Tout en vert na Facebooku
- będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do obserwatorów bloga, ale nie jest to warunek konieczny

Zabawa trwa do 16 lutego 2013 roku. Wyniki poznacie 17 lutego.
Zapraszam serdecznie!

84 komentarze:

  1. Jestem pierwsza i bardzo ale to bardzo chciałabym dostać od Ciebie te cukierasy, są boskie.
    Wszystkie są ekstra ale te serca biją całą resztę.
    Ja muszę je mieć. Obserwatorem jestem od dawna, a facebooku nie bywam ale postaram się.
    Pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam białe filiżaneczki ....i picie kawusi...w towarzystwie takich ślicznych ptaszków. Nie może mnie tutaj zabraknąć....Cieplutkie buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. tez poproszę:)))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj coś wiem o tym kaszlu, zdrówka Ci życzę!
    Pomysł na Candy kapitalny! i prezenty cudowne, z wielką ochotą dołączam do grona chętnych.
    A 17 lutego mam urodziny, więc może , może....
    pozdrawiam
    MZ
    u mnie też jest Candy-zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie dołączę do chętnych na Twoje kuchenne słodkości, ale... nie mam facebooka...

    OdpowiedzUsuń
  6. z miłą chęcią się zapisuję na Twoje cukierasy !!!
    nie wiem tylko jak się ustosunkujesz do Facebooka bo... nie lubię go ... niestety ... hihi więc nie mogę Cię dodać do ulubionych ...
    ale za to jestem wiernym i stałym obserwatorem !

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny zestaw, szczególnie te ptaszki. Nigdzie takich nigdy nie widziałam. Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się też dopiszę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowności!!!!! bardzo chętnie zapisuję się na kuchenne candy:) te serduszka idealnie pasowałyby do mojej fioletowej kuchni:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przybyłam tu po długiej przerwie, dalej jest pięknie i od razu na candy trafiłam :) przydałaby mi się ta filiżanka do zdjęć na blogu : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Staję w kolejce po cudeńka. Uwielbiam filiżanki.:)FB nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh jakie miłe Candy, oczywiście, że się zapisuję, cudne przygotowałas nagrody:) Nie rozumiem siebie - czemu ja wczesniej nie byłam w Twoich obserwatorach (że to przeoczyłam), przeciez juz od daaawna mam Ciebie u siebie w ulubionych blogach, ale nadrobiłam to i jestem jako isza, a na fb i.dragan

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo miło. Klimat taki jak lubię.
    Z przyjemnością ustawiam sie w kolejce. Kocham filiżanki
    Pozdrawiam i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ptaszyny, piękne serduszka i elegancka filiżaneczka wyrażam chęć ich przygarnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, ja z kaszlem chodzę od listopada do marca, wiec znam ten ból! Grtuluję bloga, kocham podobne klimaty:) a co do Twojego candy to z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce:) Ps. zapraszam do mnie na moje pierwsze candy:)pzdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Kuchenne?! To przecież candy salonowe - bo gdzieżby indziej mogły trafić takie cudowności ;-)
    Ściskam Cię czule ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne i eleganckie :) dopisuję się

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam!!!

    Bardzo piękne rzeczy Twozrysz, jestem pod wielkim wrażeniem i podziwiam Twój wielki talent, rozwijaj go i pokazuj, pozdrawiam cieplutko, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  19. przepraszam z rozpędu pomyliłam się, miało być:
    bardzo piękne rzeczy TWORZYSZ...em57

    OdpowiedzUsuń
  20. chętnie staję w kolejce :) żebyś nie napisała że ptaszorki to solniczka i pieprzniczka to bym nie zauważyła hihi
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię i udostępniam ;) Pozdrawiam cieplutko ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam. Piękne candy przygotowałaś. Z wielką przyjemnością dołączam się do zabawy. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie!
    www.starawiniarnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne nagrody dlatego ustawiam sie w kolejce i oczekuję losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Warunki spełnione i ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Same piękności:) Zgłaszam się z przyjemnością:) Obserwuję na fb jako I.P.M. I zdrówka życzę:)bo z tym kaszlem to nie ma żartów!

    OdpowiedzUsuń
  26. Anabel kochana a ja nie mam konta na Fb. Jednak mimo to informację o Twoim pięknym candy u siebie umieszczę.
    Twoich serduszek nigdy dość!
    Serdeczności posyłam i życzenia zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  27. I mnie też smakowałaby kawusia lub herbatka w takiej filiżance ;-)
    Na fb Barbara Piasecka

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne candy, uwielbiam serduszka dlatego też to one najbardziej mnie zachwyciły. Zachwyt jest podwójny wiedząc że sama je robiłaś :) Liczę na odrobinę szczęścia.
    Na fb polubiłam jako "Szycie Isabell"
    Pozdrawiam
    Ps. Zapraszam na moje skromne candy

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne słodkości ;-)) Nie można przejść obojętnie, więc z przyjemnością się ustawiam ;-)) Nitkowy Fanpage polubił ;-))
    http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne ptaszki, piszę się do zabawy . ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudne prezenty...zapisuję się i zapraszam do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe prezenty nam uszykowałaś :D zapisuje sie szybciutko :D
    polubiłam jako Kinga W. i z chęcią obserwuje ;)
    Pozdrawiam... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cappuccino z takiej cudnej filiżanki... tak, z chęcią spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością ustawiłam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Na blogu jestem stałym gościem, polubiłam blog na FC, a że zachwyciłam się przygotowanym candy to staję w kolejce i czekam ..., a w międzyczasie zapraszam do siebie na candy
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne candy, uwielbiam rzeczy w takim stylu, zapisuję siez przyjemnością. Na fb niedawno założyłam konto, ale z niego jakoś nie da się polubić żądnego innego konta nsa fb, nie wiem dlaczego tak się dzieje... Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny zastaw do przypraw. Ustawiam się więc w kolejce. Na fb polubiłam. i zapraszam na candy do siebie :) http://wazkafioletowa.blogspot.com/2013/01/candy-sie-ogasza.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniałe prezenty przygotowałaś, więc zgłaszam sie do zabawy. Mam tylko pewien problem mnie korzystam z FB, ale jestem Twoim wiernym obserwatorem.
    Pozdrawiam cieplutko i zyczę dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z miłą chęcią dołączę do kolejki bo przygotowałaś cudowności. Niestety nie spełniam warunku z FB (nie ma mnie tam). Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowności:) Oczywiście się zapisuję;)

    Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem tu pierwszy raz, ale z przyjemnością zostanę na dłużej i spełnię wszystkie warunki zabawy - chętnie będę zaglądać i inspirować się, bo od pierwszego wejrzenia przypadł mi do gustu Twój styl :) Podziwiam i obiecuję częste wizyty :)

    OdpowiedzUsuń
  43. To i ja z chęcią tu przycupnę w kolejce ;o) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Chętnie dołączę do zabawy, tym bardziej, że akurat mam zastawę czarno-białą!
    http://isaveta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję bloga ale nie na fb nie wiem czy tak można lecz ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dodałam info o Twoim candy na www.kramikzcukiekami.blogspot.com - blogu i konkursach i rozdawajkach.

    Poza tym chętnie wezmę udział w zabawie - już dodaję na fb.

    OdpowiedzUsuń
  47. O jakie eleganckie prezenty, jeśli można to ja się również zapisuję tylko nie posiadam FB. Pozdrawiam i idę pooglądać Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  48. to i ja bardzo chętnie ustawię się w kolejce,pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne! To ja też biorę udział :) Pozdrawiam, Pejotka

    OdpowiedzUsuń
  50. Staję w kolejce. Kto wie, może mi się poszczęści?:))

    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Doceniam fantazję w tworzeniu serduszek,ciekawie je ozdobiłas!Kolorki też przyjemne dla oka.Fantazyjne ptaszki!Nie domyśliłam się,ze to solniczki:)
    Candy bardzo wiosenne i ja się natychmiast przyłączam do wywoływania wiosny!Może na kaszelek wspólna naleweczka by pomogła?Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękne słodkości :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce, polubiłam, a obserwuję i podziwiam już od dawna :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne cukieraski! Staję w kolejce do zabawy.
    Polubiłam Cię na fb.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo chętnie dołączę do kolejki:)
    na fb lubię jako Zuzanna K.
    obserwuję jako fraglesik i dodałam baner:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jakie śliczne ptaszynki! Już zakochałam się w nich na zabój :D I ustawiam się grzecznie w kolejkę. Nawet zostanę na dłużej, jestem pierwszy raz u Ciebie, ale jak tu przytulnie :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  56. Aniu, udostepniam info o candy u siebie na blogu i FB ale nie bierz mnie pod uwage w losowaniu, wygrałas u mnie candy i nie chciaalbym by (w razie wygranej) ktos posądził nas o nepotyzm:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Proszę zapisać i mnie na listę chętnych, grzech było by się nie zapisać po takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  58. Super zabawa!
    Fajny blog i Twoje prace ;-))
    pozdrawiam i dopisuję się do zabawy ;-))

    http://odkrywamnanowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. zakochałam się w tej solniczce i pieprzniczce :)
    zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Kasia
    na fb. jako: Katarzyna Majdan

    OdpowiedzUsuń
  60. Kocham porcelanę. Filiżanki i kubeczki mogła bym zbierać i zbierać :)
    Banerek zamieszczony. Czas stanąć w kolejce:)
    http://mp-arch.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetna solniczka i pieprzniczka, zgłaszam się :)
    Obserwuję i na fb też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczne słodkości! Zapisuję się z wielką nadzieją!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję i na fb polubiłam, bo jest co podziwiać!

      Usuń
  63. Ja takze się zapisuję,obserwatorem jestem na FB polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  64. Chetnie się zgłaszam :)
    Polubiłam stronę ,jestem obserwatorem
    banerek wisi na moim blogu
    angie-inspirations.blogspot.com
    email : olusia29112@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. ja rowniez sie zapisuje:) swietne rzeczy przygotowalas:) polubilam na fb i tutaj rowniez zostaje na dluzej:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudne! Bardzo chciałabym mieć je w swojej kuchni, choćby te ptaszki! Ach.. Lubię Cię na FB i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Chcę chcę chcę! :) zgłaszam się, zwłaszcza po filiżankę, cudna!
    Profil polubiony, blog obserwowany :)
    madebyela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po takie słodkości!

    PS: będzie mi bardzo miło, jeżeli weźmiesz udział również w mojej zabawie:
    http://krociutka.blogspot.com/2013/02/zapraszam-na-candy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS2: niestety nie posiadam konta na Facebooku:(

      Usuń
  69. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Pięknie tu u Ciebie ;)
    Staję w kolejce ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. często tu wpadam by nacieszyć oczy i serce...teraz też oblizuję sie na takie smakowite cukieraski...:)pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszystko piękne, ustawiam się w ogonku :)
    Pozdrawiam. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. To i ja się zapisuję :) Do obserwatorów dołączam, ale facebooka nie posiadam. Mam nadzieję, że to nie problem.

    OdpowiedzUsuń
  74. I ja się zgłaszam i do mnie zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  75. Wspaniałości, serduszka mnie ujęły :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Super candy! Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. I ja się ustawiam w kolejce. Lubię na fb i z miłą chęcią obserwuję.
    pozdrawiam i zapraszam na moją blogową świeżynkę: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Witam:) pyszne cukieraski:) dlatego z miłą chęcią zapisuję się na takie słodziaki:) i zapraszam do siebie na cukiereczki:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Jeszcze się załapię :)
    Banerek umieszczam w Zabawach po prawej.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  80. podoba mi sie u Ciebie,z chęcią dołącze do obserwowanych :)
    obserwuje jako: mysza
    na FB lubię jako: Danuta W.
    baner na moim blogu:http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Zapisuje się do zabawy , będzie mi bardzo miło jak będziemy do siebie zaglądać i poznamy się lepiej ;)
    Pozdrawiam balerinka

    OdpowiedzUsuń