17.01.2013

Niedaleko pada jabłko...


...od gruszki? Właśnie tak :) Zapewne pamiętacie moją ceramiczną gruszkę, która przewijała się w kilku aranżacjach. Niedawno, całkiem przypadkiem, natknęłam się w sklepie na ceramiczne jabłko w tym samym stylu. Ciekawe czy kiedyś znajdę też kiść winogron albo parę wisienek :)




A teraz się pochwalę, że wygrałam candy u ABily :) Te cudne muchomorki o spiczastych kapeluszach już dołączyły do moich mniejszych grzybków. Dziękuję ci, Agatko, jestem wielce uradowana, że te śliczności trafiły w moje łapki :) Już mam pomysł na wykorzystanie ich w przyszłogwiazdkowych dekoracjach.

A tak było wczoraj, kiedy wyszłam z pracy. Zima nie odpuszcza i co jakiś czas częstuje nas białym puchem. Świeży śnieg jest śliczny, ale potem jednak dochodzę do wniosku, że zima to nie moja bajka. Może zmieniłabym zdanie, gdybym mieszkała w górach wśród strzelistych świerków, ale w mieście to nie to.

8 komentarzy:

  1. Ależ biało i pieknie-ja tej zimy nie widziałam nawet jednego płatka śniegu

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wygranej :)
    dekoracje owocowe bardzo ładne, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dekoracje jak z Królowej Śniegu :-)
    Co do zimy to się zgadzam, w górach kocham, ale jak muszę odkopywać chodnik, ślizgać się samochodem do pracy i 100 razy na dzień zdejmować i nakładac czapkę to mam dość.
    Gratuluję wygranej i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też Królowa Śniegu szaleje...
    gratuluję wygranych cukierasów... takie grzybki były bardzo modne bodajże w latach sześćdziesiątych... śliczne są...

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci wielu trafień w sklepach ,żeby ulubionych owoców było jak najwięcej:)Gratuluję wygranej.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś podwójną farciarą ;-)Piękne te muchmorki, mam do nich słabość... a Ty masz już całą kolekcję;-)
    Ja zimę lubię, jakoś mi te przeciwności i trudności nie przeszkadzają, bo jest tak pięknie...
    Ściskam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej :) I życzę zebrania całej owocowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ceramiczne owoce sa sliczne,fajnie by bylo jakby takie wisienki trafily do kolekcji :)
    Gratuluje wygranej u Agatki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń