28.01.2013

Patera raz jeszcze







Ulegając prośbom, ponownie prezentuję paterkę z kloszem, która gościła już tutaj, jeszcze bez koronki. Powstała z deski do serów z kloszem oraz fragmentu drewnianej tralki. Najpierw wszystko pomalowałam kremową farbą, a następnie wykonałam transfer. Na koniec paterę postarzyłam patyną, a po jakimś czasie przykleiłam koronkę. Na szczęście weekend był dość słoneczny, więc mogłam zrobić trochę zdjęć, nie musząc męczyć się z fleszem. Z utęsknieniem jednak czekam na dłuższe dni, kiedy po powrocie z pracy nadal będzie w miarę jasno.

10 komentarzy:

  1. z koronką zdecydowanie lepiej...!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna patera!
    z koroneczką jeszcze piękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna patera, elegancka z klasą

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez mam podobną patere,ale klosk nieco nizszy co mnie irytuje bo ani sera ani nic tam się nie da trzymac, no i moze wreszcie się skusze by go przerowbic, jak mam rozumiec ty swoja patere masz do dekoracji i nie uzywasz w celach gastronomicnych?bo zastanawia mnie jakiego lakieru uzyłas do by zabezpieczyc farbe i transfer?pozdrowienia śle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, że ja opisałas i pokazałaś:) Szalenie mi sie podoba:) Dosłownie wszystko - kolor, postarzanie, transfer oraz koronka:)Miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała ta patera, dzięki koronce nabrała delikatności.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W wersji ostatecznej prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Patera śliczna, pomysł bardzo mi sie podoba. Brawo za kreatywność!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. całośc wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń