24.01.2013

Szkatułka dla muzyka




Wreszcie mogę pokazać nad czym pracowałam ostatnio. Jest to szkatułka na różne drobne przybory dla mojej drugiej połówki. Dół został przyciemniony, a następnie pobielony bejcą. Wnętrze potraktowałam bejcą rustykalną w odcieniu palisander. Górę pomalowałam jasną farbą, tło wykleiłam papierem ryżowym, a potem nakleiłam transfer z moim ulubionym motywem królika. Wewnątrz zaś, po uprzednim naniesieniu białej bejcy, przykleiłam fragment zapisu nutowego utworu skomponowanego przez mojego narzeczonego. Dołączyłam motyw instrumentu muzycznego i pomalowałam krawędzie antycznym złotem. Górna część szkatułki została postarzona brązową patyną, a całość wylakierowana na połysk.
W komentarzach znalazły się prośby o pokazanie paterki, która także jest mojej roboty. Chociaż już kiedyś gościła na blogu, to z przyjemnością pokażę ją jeszcze raz w następnym poście.

12 komentarzy:

  1. Miły prezent!Fajne rozwiązanie z warstwami na wieku.No i pomysł z zapisem nutowym sprawia,że facet czuje się dopieszczony!Całusy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...jaka cudna ta szkatułka!!
    narzeczony z pewnością zachwycony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło fantastycznie, bardzo mi się podoba,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna szkatułka!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny prezent i najwazniejsze ze stworzony z sercem.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta muzyczna szkatułka....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszła :) Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna:) Gustowna. W złocie które także uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, z pomysłem :)
    Zdjęcia też zresztą bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń