21.02.2013

Czekając na cieplejsze dni






Na zewnątrz wciąż biało i mroźno, ale przynajmniej gdy wychodzę do pracy i wracam do domu, jest jasno. Światło dzienne jest jednak na tyle jeszcze przytłumione, że zdjęcia nie wychodzą najlepiej, a kolory bywają nieco zafałszowane. Mimo to, nie przestaje mnie zdumiewać, jak szybko biegnie czas. Niedługo zacznie się marzec, a przecież tak niedawno świętowaliśmy nowy rok. Mam nadzieję, że wiosna nadejdzie równie szybko. Czekając na nią, zajmuję ręce różnymi twórczymi pracami. Tym razem na szybko skleciłam zakładkę do książki, ale nie jest to jej ostateczna wersja, niech tylko znajdę ładniejsze koraliki. Przy okazji pokazuję też starą filiżankę, bez spodeczka, ale za to z subtelnym wzorem.

14 komentarzy:

  1. Tak,czas biegnie szybko i oby szybko nadeszła wiosna bo już za nią bardzo tęsknie. Potrzebuję słońca:)

    Zakładka jest fantastyczna:)

    Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie filiżanki, kawa smakuje wyjątkowo. Gdyby jeszcze móc ją wypić na tarasie ... ach, kiedy to ciepełko.
    Zakładka bardzo ciekawa.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ta też już bym chciała żeby było ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie czekasz:) też tesknie za wiosna radosna:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna aranżacja i zdjęcie ...ja też nie mogę się doczekać wiosny....Zakładka pomysłowa ...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda coraz jaśniej się robi i dłuższy dzień:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, czas biegnie tak szybko że człowiek nie może nacieszyć się chwilą.
    Cudowna zakładka.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tam do wiosny wcale nie śpieszno :-) kocham zime i... słowackiego, i takie filiżanki i Twoje dzisiejsze zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi styczeń się dłużył a luty szybko ucieka :)
    filiżanka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jaka śliczna paterka i filiżanka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Patera, filiżanka, aniołek, książka - bardzo ładna aranżacja :)
    Ja wypatruję wiosny z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne robisz dekoracje... takie z gracją

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również z niecierpliwością czekam na ciepłe dni:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń