17.02.2013

Tęsknota za wiosną i wyniki candy






Znów przyszedł mróz i poprószył śnieg. Czuję się coraz bardziej zmęczona zimą. Dlatego, żeby nieco poprawić sobie nastrój, zapraszam wiosnę do domu. Hiacynt niedługo zakwitnie, a ja szykuję już wielkanocne dekoracje. Będą i znane już serducha, i kieliszki na jajka, i pewnie jeszcze kilka innych rzeczy. Mimo ciągłego zmęczenia oraz zmagania się z brakiem czasu, widać niejaki postęp w pracy.
A teraz gwóźdź programu, czyli wyniki candy :)
Z przyjemnością ogłaszam, że właścicielką kuchennych drobiazgów i fioletowych serduszek została Ulencja. Poproszę o adres na maila. A wszystkim uczestnikom serdecznie dziękuję, nie spodziewałam się aż tylu chętnych :)
Życzę wszystkim miłego tygodnia i wiosny w sercach :)

29 komentarzy:

  1. Moja imienniczka :) Gratuluję i po cichu zazdroszczę ptaszków do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a turkusowo beżowy ptaszek też cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarze, która dostanie twoje cudności!
    Cudnego ptaszka pokazałaś dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    A mój wzrok przyciąga różane serduszko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Uli - szczęściara:-)
    piękny ten wianuszek z różanym serduszkiem!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję szczęściarze :O)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana a u mnie hiacynt już przekwitł, tak się śpieszył :D
    Ulencji GRATULUJĘ!!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ja też tęsknię za wiosną i mam szczerą ochotę już ją ogłosić. Gratulacje i podziękowania za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:) Cudne aranzacje wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziekuję za zabawę :-)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i dziękuję za zabawę!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję Ulencji i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  13. Rety !!!!! nowy tydzień rozpoczął się taka super wiadomością......Bardzo się cieszę z wygranej ....Bardzo , bardzo dziękuje.... Ja tez z utęsknieniem wyglądam wiosny... Miłego tygodnia ....Pozdrawiam cieplutko pa....

    OdpowiedzUsuń
  14. No tak zima coś nas chyba bardzo polubiła i nie chce daczawygrana.... No coz na wiosne musimy jeszcze jakis czas poczekac.... Piekna wiosna u Ciebie w domku:)
    Gratulacje dziekuje za zabawe:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna wiosenna aranżacja, lekka i świeża ;-) Bardzo mi się podoba cała ceramika, którą dziś pokazałaś... chociaż filiżanka pewnie porcelanowa?
    Gratuluję wygranej, Tobie dziękuję za candy ;-)
    Ściskam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosna juz tuz, tuz, oby tylko luty sie skonczyl!
    sciskam serdecznie i gratuluje szczesciarze
    B.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też już mam dosyć zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie dopasował się kubas do Twojego talerzyka, ptaszek też śliczny.
    Za zabawę dziękuję a Ulencji gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za miłą zabawę i gratuluje wylosowanej ;-)) Pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Prace są przepiękne! Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo tych hiacyntów:) ależ będzie pachniało:) Gratulacje dla Ulencji:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapachniało wiosną... :)
    A wygranej gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczna dekoracja :)
    Serdecznie zapraszam na Przydasiowo-Zapoznawcze candy w Skarbnicy Pomysłów :)
    http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2013/02/candy-zapoznawczo-przydasiowe.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Ulencjii.
    Piękna ta zielona kula,oj piękna!Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję Zwyciężczyni :-)

    OdpowiedzUsuń