06.02.2013

Z resztek







Nic się u mnie nie marnuje, toteż mając do dyspozycji resztki gliny, zrobiłam z nich talerzyk. Był to zupełny eksperyment i muszę stwierdzić, że udał się w pięćdziesięciu procentach. Po wewnętrznej stronie odcisnęłam serwetkę, ale teraz wiem, że lepiej byłoby użyć kawałka firanki lub stempli, żeby wzór wyszedł delikatniejszy i bardziej wyszukany. W dodatku talerzyk nie jest zbyt prosty, przez co bliżej mu do wydumanej sztuki współczesnej z serii "co autor miał na myśli?" niż do rękodzieła ;) Mimo wszystko, podoba mi się metoda prób i błędów, więc liczę, że następnym razem eksperyment będzie bardziej udany.

12 komentarzy:

  1. Talerzyk jest rewelacyjny...bardzo mi się podoba. Wspaniały efekt!!!
    Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny i nie wygląda na krzywy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, pięknie wyszedł!
    Nie wiem czy nie jesteś wobec siebie zbyt wymagająca, ja żadnych niedociągnięć nie widzę :D
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, podoba mi się ta faktura:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł a talerzyk piękny. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawde sama go zrobilas, wow, wyszedl super! Ja nie widze zadnych niedociagniec a i wzorek fajny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem wyszedł bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a może to nie kwestia rodzaju serwetki tylko jej wielkości? np gdybyś miała serwetkę o średnicy mniej więcej takiej jak talerzyk to wzorek na talerzyku byłby widoczny w całości, a tak trochę "uciekł" :) mimo wszystko efekt jest bardzo miły dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się podoba :) Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałaś dobry pomysł!Fajny efekt!Swietnie,że próbujesz nowych wyzwań:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny talerzyk :)

    zapraszam do mnie po wyróżnienie :)
    http://srebrnolistka.blogspot.com/2013/02/krolowa-sniegu.html

    OdpowiedzUsuń