27.03.2013

Lustereczko, powiedz przecie...





...czyj blog najpiękniejszy w świecie? ;) Na pewno nie mój i wcale bym tego nie chciała :) To tylko taki słowny żarcik. Dziś u mnie znów bajkowe klimaty, tym razem "Śnieżka". Bo właśnie tak kojarzy mi się to stare lusterko - z magicznym zwierciadłem złej królowej. Co wcale nie jest jego wadą, uważam to za całkiem zabawne i zastanawiam się, czy wytwórcy tego lusterka też to samo chodziło po głowie. Jako dopełnienie aranżacji jabłko, nie zatrute, ale ceramiczne :) I śnieżynka pasująca do wciąż zimowej aury.

8 komentarzy:

  1. Tak, ta śnieżynka pasuje jak ulał...
    Wisz Ty co - lepiej ją schowaj ;-)) Spróbujmy zaczarować tą cholerną wiosnę, może się w końcu ośmieli ;)
    Cudne to lusterko, na każdą porę roku. Jabłuszko pasowałoby mi na świąteczny stół ;)
    Pięknych, słonecznych i radosnych dni wielkanocnych, ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow aż mnie zatkało jaki pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bajkowa aranżacja. A lusterko ..., ach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lusterko jest piekne, i cala aranzacja iscie bajkowa.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  5. śnieżynka cudna i masz rację ... kojarzy się ze starym lusterkiem i bajką

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klimatyczna aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym złożyć Tobie
    serdeczne, słoneczne i gorące
    życzenia:

    Niech to będzie dobry, owocny, rodzinny czas...

    :***

    OdpowiedzUsuń