09.03.2013

O dwóch takich...







...co pilnowali wielkanocnych jajek :) Na razie to tylko przymiarki do świątecznych dekoracji. Do mojego króliczka przykicał brat bliźniak. Ułożyli się razem wygodnie przy gniazdku z jajeczkami. Ale co to? Jedno jajko to jakiś podrzutek, kukułcze czy co? Chyba specjalnie dla mnie kukułka przyleciała z Bolesławca :)
A tymczasem mija kolejny pracowity tydzień. Nawet nie wiem gdzie podziewają się te wszystkie dni. Oby tylko weekend nie mijał tak szybko. W dodatku wróciła znów zima. Brrr! A przez nawał różnych zajęć znów nie udało mi się skończyć dekupażowych projektów. Nie miałam też czasu, żeby odwiedzić wasze blogi, ale mam nadzieję, że uda mi się choć trochę nadrobić zaległości. Ślicznie dziękuję, że do mnie zaglądacie. Życzę wam miłego weekendowego odpoczynku :)

12 komentarzy:

  1. Królicze bliźniaki są świetne! :) A jajo bolesławieckie bardzo ładnie wkomponowało się w gniazdko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kompozycja wiosenno wielkanocna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor gerberek:-)
    Pozdrawiam Milka.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku cudnie, cudnie ...!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajączki w sweterkach są wyjątkowi.

    OdpowiedzUsuń
  6. słodziaki te królaki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajączki śliczne i słodkie mają minki:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Króliczki są cudne i cała dekoracja przeurocza :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ fajne te zajączki.Umilą Ci świąteczne dni:)Gerbera w bardzo ciekawym kolorze:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zima niedługo ucieknie- czuję w kościach;)))
    bardzo dziękuję za miłą wizytę.
    urocze maleństwa:)
    pozdrowionka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uch, niech zima kończy się - słońca oraz wiosny chcę,a u Ciebie już przyjemnie tak świątecznie i wiosennie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, tak ceramika bolesławiecka, ma swój styl.Warto przyjechać na Święto Ceramiki do Bolesławca, można znaleźć wspaniałe unikaty.Pozdrowionka i dziękuję.papa

    OdpowiedzUsuń