20.03.2013

Podążaj za białym królikiem





Wszędzie dokoła biało, to i królik musi być biały. Widocznie śnieg go opruszył :) Dzisiaj u mnie klimaty trochę z "Alicji w Krainie Czarów". Czary doprawdy się dzieją, bo po zimie nadeszła... zima. Zupełnie jakby świat był we władaniu Białej Czarownicy. Tu z kolei mamy "Narnię". Co dziwniejsze, zima przestała mi nagle przeszkadzać. Zaczynam nawet dostrzegać pozytywne jej strony. Na przykład w zimę można się rozchorować, a siedzenie w domu z powodu choroby to jedyny "urlop", na jaki mogę sobie pozwolić w ciągu całego roku. Zimno nie zachęca też do spacerów, więc kolejny plus - więcej czasu poświęcę na dekupaż i inne twórcze zajęcia. I jeszcze jeden plus - zimą najlepiej widać moją ulubioną konstelację, Oriona, o ile oczywiście niebo jest czyste. Tak więc, zimo, trwaj! Nad kilkoma sklepami zobaczyłam napis "Wesołych Świąt" i zaczęłam się zastanawiać o które święta chodzi, a widząc ośnieżone choinki przemknęło mi pytanie: czemu nie ma na nich bombek? :) Zdaje się, że trzeba się przyzwyczajać do zimowej Wielkanocy. Globalne ocieplenie, nowa epoka lodowcowa, koniec świata? Cokolwiek to jest, przestaje mnie to martwić. Ktoś mądry powiedział kiedyś: jeśli nie możesz pokonać wroga, przyłącz się do niego. Zatem od dziś kocham zimę :)

7 komentarzy:

  1. w tym roku będzie... szopka... wielkanocna... hihi
    bardzo ładny zegar

    OdpowiedzUsuń
  2. A na Śląsku już nie ma sniegu. Temeratura plusowa, wiosenna aura - bądźcie dobrej mysli, Dziewczyny :-) Wiosna już blisko :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny banerek:) i aranżacja. Rzeczywiście klimaty Alicji....Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale sliczny zajaczek (kroliczek)!
    A u nas kwitna juz fiolki, zonkile i pierwsze magnolie...W koncu i do Polski nadejdzie wiosna..
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety zimy już nie lubię - długo byłam cierpliwa ale mam już dość.
    Dekoracje masz śliczne na przekór białej damie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wczoraj zalegala biala pierzynka, dzis na szczescie juz jej nie ma.
    Tak podazajmy za bialym krolikiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też ujęły w tym roku porcelanowe zajączki. A u Ciebie piękna aranżacja.
    Pozdr An :)

    OdpowiedzUsuń