17.03.2013

Pracowity weekend







Podobnie jak poprzedni, tak i ten weekend upłynął mi na pracy twórczej. Mimo iż piękne słońce na czystym niebie zachęcało do spacerów, to nie miałam czasu wyściubić choć nosa z domu. Zresztą o spacerowaniu nie ma póki co mowy, gdyż topniejący śnieg zamienił drogi w błoto, a chodzenie chodnikami między blokami to żadna przyjemność. Tak więc poszły w ruch pędzle, farby, klej i lakier, aranżacja powstała na szybko w promieniach zachodzącego słońca. Zawieszka z dziewczynkami i nutowe jajo są ukończone w 95%, czekają na drobne kosmetyczne poprawki. Tymczasem robię sobie trochę odpoczynku przed rozpoczęciem nowego tygodnia. Na koniec zdjęcia malowane popołudniowym słońcem. I wszystkiego zielonego z okazji Dnia Św. Patryka!

8 komentarzy:

  1. Pięknie u Ciebie kochana. Też już tęsknię za wiosną, tylko, że u mnie w związku z tym zamieszkał Niechciej...

    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace,wszystkie w moim guście!Pasjami lubię ten sposób ozdabiania jaj:)Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna aranżacja, a to jajo w nuty cudowne

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisanka z nutkami - BOSKA! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna, vintagowa pisanka ...
    u mnie zimnisto i ckno mi do ciepełka ... letniego
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. super to jajeczko! :) ja dla odmiany w ten weekend postanowiłam się lenić ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta zawieszka z dziewczynkami cudna:) jajo rowniez piekne:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nutkowe jajo niezmiennie mi się podoba :) A zawieszka jest bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń