14.03.2013

Trochę wiosny w zimie





Wreszcie mogę pokazać przedmioty, które ostatnio udało mi się skończyć. Inne są jeszcze w fazie produkcji. Drewniane kieliszki na jajka zostały pomalowane na biało, wewnątrz metodą suchego pędzla. Potem przykleiłam fragmenty serwetki w krateczkę, polakierowałam i ozdobiłam granatową wstążką. Natomiast kolejne z moich glinianych serduszek otrzymało szatę z serwetki ryżowej w nutki. Delikatnie je spatynowałam i udekorowałam koronką i różyczką, oczywiście obustronnie.
A za oknem, zdawać by się mogło, środek zimy. Dziś u mnie rano było -10 stopni. I przez to zaczynam uprawiać czarnowidztwo, to znaczy jestem skłonna twierdzić, że ze święconką będę brnąć przez śnieżne zaspy. Przynajmniej dzięki wielkanocnym dekoracjom będę mieć trochę wiosny w domu :)

11 komentarzy:

  1. serduszko mnie urzekło niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie cudownie i z nutką wiosny... pięknie:)Serduszko cudowne!

    A za oknem zima, u mnie podobnie... śnieżyca...wysokie zaspy...właśnie się zastanawiam jak dziś dotrę do pracy samochodem.Tęsknie za słońcem...

    Serdecznie pozdrawiam-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. radośnie już u Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, jak pięknie... serduszko, jajeczka - szczególnie uwielbiam ten motyw z napisami;-)
    Ślicznie;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak słodko! I te zajączki z poprzedniego posta ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. serduszko jest cudowne:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Serduszko skradło me serce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie wlasnie teraz sypie snieg :( Ale nic nie zrobimy, chociaz w domu mozna wyczarowac wiosne.
    Keliszki fajnie ozdobilas.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. nie żebym się chwaliła, ale dziś u mnie było -14 he he HE. mam dość zimy! kieliszeczki wyglądają teraz bardzo dostojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne pisanki! wyszły przepięknie, aż czuć Wielkanoc. pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieje, ze wiosna zawita w koncu do Polski, czas najwyzszy!
    sliczne kieliszki, brawo!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń