01.03.2013

Wiosenne trendy




Zaczął się marzec, więc czas pomyśleć o wiosennych dekoracjach. W dodatku pogoda dziś była na tyle ładna, że wiosna nie wydaje się już taka odległa. Po raz pierwszy od długiego czasu wyjrzało słońce i przypomniałam sobie, że niebo może mieć kolor inny niż szary. Tak więc powyciągałam z szuflady pisanki z minionych lat i zaczęłam obmyślać jak udekorować tegoroczne. A w znanej sieciówce zakupiłam słodkiego króliczka, by powiększył moją kolekcję :) W sklepach pełno już pisanek, kurek i królików, więc całkiem możliwe, że jeszcze na coś się skuszę :)

8 komentarzy:

  1. cudeńka...u Ciebie tak świątecznie i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne pisanki i pan zajączek, który je pilnuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiosna radosna:-) choć w Krakowie dziś śnieg padał.... ale wczoraj pięknie słoneczko świeciło :-) pozdrawiam niebiesko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie... a gdzie moje są pisanki ??? hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, u Ciebie już tak pięknie i wiosennie! Powinnam i ja pomyśleć o nowych dekoracjach, bo po uprzątnięciu tych świąteczno-zimowych zrobiło się pusto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne pisanki zwlaszcza te z nutkami i stara czcionka :)
    A kroliczki jestem pewna ze nie jeden wpadnie w reke.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta zbliżają się wielkimi krokami - najbardziej widać to w sklepach :) A wiosna - cóż, jeszcze chwilkę musimy poczekać :)

    OdpowiedzUsuń