24.03.2013

Zgrzebnie i w sepii





Za tydzień Wielkanoc, a ja mam wrażenie, że to znów nadchodzi Boże Narodzenie :) Nawet mi się zrymowało ;) Wszystko przez ten śnieg i mróz. Dlatego u mnie też dużo bieli, szarości i moich ulubionych odcieni brązu. W tym roku postawiłam na rustykalną zgrzebność i akcenty vintage. Zawieszkę z trzema dziewuszkami i duże nutowe jajo pokazałam już tutaj, ale teraz mogę zaprezentować je w pełnej krasie. Do jajka dodałam koronkę i sznurkową kokardkę, a zawieszkę z drugiej strony ozdobiłam malutką transferową koroną. Skończyłam też kilka wiszących pisanek. Zdobią je francuskie napisy, plamki brązowej farby oraz sznurkowe, zgrzebne kokardki. A to jeszcze nie koniec, na swoją kolej czekają następne jajka z motywem nut oraz małe tagi. Praca twórcza w moim przypadku jest najlepszym lekarstwem na chandrę, nudę, stres czy psychiczne zmęczenie.

12 komentarzy:

  1. Fajny zajączek na fejsie:)
    Rok temu robiłam podobne jaja,bardzo wdzięczna robótka!Twoja dekoracja robi wrażenie:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaja piękne - bardzo lubię takie klimaty; w zeszłym roku też udało mi się zrobić kilka.Tagi są super!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kompozycja. Okazuje sie, że w stonowanej kolorystyce dekoracje wielkanocne tez wygladaja bajecznie. A do tego pasuja do aury za oknem. Bardzo podoba mi sie jajo w papierze nutowym. A zając przycupnął i czeka na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dekoracje w kolorze sepii. U mnie powstają kolorowe jajeczka. Tek mi się kojarzy Wielkanoc. Jest kolorowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna dekoracja ... ja też mam takie same odczucia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękniście... moje ulubione klimaty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki pracy w ogóle nie mam mowy o nudzie i innych takich tam...w kazdym razie u mnie a kompozycja jak zwykle urocza jak to u Ciebie. I jeszcze powaliło mnie pastelowe serducho z poprzednich postów. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe!!!Kochana dziękuję Ci serdecznie za każde SŁOWO, i już teraz życzę spokojnych Świat Zmartwychwstania Pańskiego.pa

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna nowa szata graficzna.
    I jak zwykle piękne drobiazgi na zdjęciach. Jajko w nuty rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna dekoracja wielkanocna.Wszystko bardzo przypadło mi do gustu.Nie pozostaje nic więcej tylko zyczyc Radosnych Świat.

    OdpowiedzUsuń