23.04.2013

Folkowo




Dzisiaj znów trochę niebieskości, ze szczyptą folkloru. Kolejny kubek z Bolesławca w mojej małej kolekcji :) Kiedy już znajdę się w sklepie z tą ceramiką, bardzo trudno jest mi powstrzymać się od zakupu czegokolwiek. Do kubka dołączyła też łyżeczka. A z Pucka przyleciała do mnie gwiazdka oraz serwetki z motywem kaszubskiego haftu. Niebieski dzbanuszek natomiast przywiozłam kiedyś z Łowicza. Marzy mi się jeszcze narzuta oraz poduszka z haftem łowickim, ale póki co, ceny skutecznie odstraszają.

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię obydwa te wzory,są takie "nasze".Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko piękne:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fakt... ceny czasami nas dołują ...
    też mi się podobają te wzorki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identyczny kubeczek :) A na folkową serwetkę poluję już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń