19.04.2013

Klimaty duńsko-holenderskie





Już nieraz wspominałam, że pobobają mi się holenderskie akcenty: motyw wiatraka, biało niebieska porcelana, saboty, kafle itp. Filiżanki kilkakrotnie pojawiały się w różnych aranżacjach, dziś posłużyły bardziej w roli tła. Co prawda nie są holenderskie, a bawarskie, ale motywem jak najbardziej nawiązują do kraju o ładnie brzmiącej w języku francuskim nazwie Pays-Bas. Sabot mojej produkcji na razie jest trochę samotny, ale zamierzam dorobić mu towarzystwo w postaci paru przedmiotów w holenderskim stylu.
Ostatnio uległam również urokowi duńskiej porcelany Green Gate. Tym razem sprezentowałam sobie kubek do latte z kolekcji Fay White. Nie mogłam się oprzeć tej niebieskiej koronce namalowanej na brzegu :)

Niestety nie było w sklepie przedmiotów z kolekcji June Mint, na którą mam nielada chrapkę, więc filiżankę lub kubek dopisuję do osobistej listy życzeń.
Jak widać kolor miętowy zdominował też mój blog :) Na jakiś czas mam dość szarości. W końcu mamy wreszcie wiosnę, więc pora na weselsze kolory.

8 komentarzy:

  1. Kochana dziś SAME piękności!!!
    Też takie chcę!! Może zacznę szukać sponsora...;D - to taki żarcik...;D
    Ściskam czule kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe tło i banerek bardzo mi się podoba, wygląda świeżo i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odświeżyłaś wszystko super...Porcelanka taka bardzo wiosenna...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Filizanka GG i ta mietowa absolutnie podbily moje serce, sa fantastyczne i takie chce ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne!!!Śliczne:)
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko bardzo ladne, tez bym takie chciala, trudni mi sie oprzec ladnym porcelanowym kubeczkom i filizankom..
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłe, spokojne klimaty. Ja też to lubię. Filiżanka piękna
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. trudno oprzeć się takim ładnym przedmiotom...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń