08.04.2013

Pastelowo, cukierkowo






Dzisiaj wreszcie kolory inne niż biel, sepia i beż. W głównej roli porcelana Royal Albert z serii Polka Rose, czyli miętowy kubek w grochy z motywem korony i różyczek. Długo zastanawiałam się nad jego zakupem, bo kubków mam sporo, ale uwielbienie dla koloru miętowego ostatecznie zwyciężyło.
Bardzo lubię połączenie tego jaśniutkiego odcienia zieleni z pastelowym różem, dlatego do zdjęć pozują też ceramiczne foremki, które już wielokrotnie przewijały się na blogu. W tle wiklinowy wianek, który z mizernym efektem próbowałam pobielić.


A teraz prezent, jaki dostałam od Agatki :) Pasiaste serducho z haftem i broszka z moim ulubionym motywem korony. Dziękuję ślicznie! Sprawiłaś mi wspaniałą niespodziankę :)

10 komentarzy:

  1. śliczne pastelki... zwłaszcza miętowy kolorek ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cukiereczkowo u Ciebie dzisiaj....wiosenne...Prezenty śliczne...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. O, tak! Tęsknię już za takimi kolorkami w naturze, a Ty minimalizujesz tę tesknote dzisiejszym wpisem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj lubie takie pastele 1 ,a te mufinkowe formy od dawna mi sie podobaja , piekna fliżanka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie pastelowo się u Ciebie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubek śliczny i ile byś nie miała, warto jeszcze ten jeden dołączyć do kolekcji ;-)
    Ściskam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama bym ten kubek chciala, mimo, ze wcale go nie potrzebuje;-))) Sliczny!
    I miseczki rowniez!
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałości. Bardzo lubię pastele i motyw róż. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak słodko, cukierkowo mi się kojarzą.. cudowne :)

    OdpowiedzUsuń