04.04.2013

Poświątecznie






Jeszcze przez chwilę zostanę w świątecznym klimacie, żeby pokazać ostatnie pisanki. Obydwie z motywem nut, patynowane i ozdobione koronką i guziczkami. Zupełnie przypadkiem nutki stały się motywem przewodnim tegorocznych świąt. Po prostu wybrałam serwetki, którymi najlepiej okleja się obłe kształty. Oprócz pisanek powstała też zawieszka-króliczek, trochę z innej bajki, bo w kolorze lila i z delikatnym motywem kwiatów forsycji. Zimowa pogoda odcisnęła swoje piętno w moich pracach, ale przecież biel i beż też może się w końcu znudzić. Następnym razem będzie więc bardziej kolorowo i pokażę prezent, jaki dostałam od pewnej twórczej kobietki :)

8 komentarzy:

  1. niesamowicie podobają mi się takie jajeczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pisaneczki...Pozdrawiam pa..

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zajączek i piękne pisanki. Wpadł mi w oko motyw nut, muszę go zgapić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już zostało ustalone-mamy podobny gust co do jaj(wielkanocnych:))))Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nutki to bardzo wdzięczny motyw :) I baaardzo podoba mi się nowy banerek :)

    OdpowiedzUsuń