06.05.2013

Dziwna majówka






Od wczoraj wreszcie mamy prawdziwą majową pogodę. Jest ciepło, słonecznie, a wokół zieleń i jaskrawe kolory kwiatów. Dobrze, że jeszcze dziś mam wolne i mogę choć trochę nacieszyć się pogodą.
Początek majówki nie zachęcał do spacerów, więc zabrałam się do pracy twórczej. I zupełnie ignorując porę roku, zrobiłam szyldziki na świece adwentowe :)
Jakiś czas temu wygrzebałam z piwnicy mamy mojego narzeczonego mały stoliczek. Spodobał mi się ze względu na krzywe nóżki :) Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie postanowiła go przerobić. Już widzę go w bieli z przecierkami i francuskim napisem na blacie :) Czeka mnie przy nim sporo pracy, bo dotarcie do żywego drewna zajmie pewnie najwięcej czasu, a szlifowanie to najmniej lubiany przeze mnie etap. Ale mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli i efekt końcowy wynagrodzi mi trud.

9 komentarzy:

  1. o tak, stolik po przerobce bedzie swietny, widac, ze ma "potencjal" :-)
    pozdrowienia i usciski

    OdpowiedzUsuń
  2. szyldziki są cudne,może je gdzieś kupić?
    ciekawa jestem końcowego efektu pracy nad stolikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta piwnica:)))
    Krzywe nóżki uwielbiam,z pewnością wyjdzie z tego cacuszko!
    Szlifowania szczerze nie cierpię,a Ciebie czeka grubsza robota!Własnie podziwiam złośliwość natury-teraz zrobiło się gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj kochana :)
    Właściwie zastanawiam się, czy do malowania na biało nie wystarczy zmatowić? W przypadku shabby chic i tak zazwyczaj nie widać surowego drewna.
    Ale zawieszki adwentowe są super! Muszę się nauczyć (od Ciebie oczywiście:)), robienia tych solnych serduszek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, dziwna, w sam raz pasowały do niej te zawieszki adwentowe... wszystko na opak;)
    Za to stoliczek ma piękny kształt i zgadzam się z Jomo, że do przecierek wystarczy dobrze przeszlifować wierzchni lakier. Ciekawa jestem, jak wyjdzie;)
    Ściskam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. romantycznie wyszłaś na focie ! hm... może nawet z lekka tajemnicza ?
    stolik zachwycający - nie oddawaj go nikomu

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałaś , że jesteś fanką moich haftów , a ja muszę ci się przyznać , że od dziś zostaję fanką twojego bloga. Zachwyciły mnie twoje posty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stolik jest fantastyczny! Trochę pracy przed Tobą, ale efekt na pewno będzie powalający :)

    OdpowiedzUsuń