16.05.2013

Stokrotka rosła polna






Stokrotka, owszem, ale ogrodowa i w szklanych buteleczkach :) Ostatnio nic mi w domu nie kwitnie, więc wymyśliłam taką oto kompozycję z biało-różowych stokrotek. A ponieważ zbieram różne małe buteleczki, postanowiłam użyć ich jako wazoników. Najbardziej podobają mi się wszelkiego rodzaju stare buteleczki apteczne. Trzeba przyznać, że mają w sobie pewien urok. Jeśli jednak mam do czynienia z mocno współczesnym szkłem, lubię je przerobić w stylu retro. Pamiętacie mleko w szklanych butelkach z aluminiowym kapslem? Żałuję, że nie uchowała się ani jedna z tamtych czasów. Byłaby całkiem ładnym wazonem :)

7 komentarzy:

  1. Stokrotki wyglądają jak panienki z przypudrowanym licem. Ja w małych buteleczkach układałam bukieciki z fiołków. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie stokrotki, bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię stokrotki :) A postarzane buteleczki już kiedyś chwaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze i delikatne kwiatuszki a buteleczki super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna odmiana stokrotek! Piękne w tych filigranowych buteleczkach. Ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pamietam, pamiętam butelki po mleko...
    urocze kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham stokrotki , dużo ich u mnie w tym roku ale tak pieknie nie pokauje.

    OdpowiedzUsuń