10.06.2013

Poranna kawa







Każdy dzień zaczynam od wypicia kawy w ulubionym kubku lub filiżance. To taki mój poranny rytuał. A skoro właśnie zakwitły peonie, nie mogłam sobie odmówić choćby kilku kwiatów. Jakoś nie lubię nazywać ich piwoniami (choć to właściwa ich polska nazwa), skojarzenie z piwem niezbyt pasuje do tych ślicznych kwiatów. Podobają mi się w każdym kolorze, tym razem wybrałam delikatny róż przechodzący w kolor kremowy. Światło do zdjęć jak zwykle kiepskie, dziś od rana pada. Wczoraj ulice Warszawy były zalane, podtopione zostały nawet stacje metra. Wygląda to, jak byśmy w naszym kraju mieli, podobnie jak w Japonii, porę deszczową.

10 komentarzy:

  1. zapraszamy nad morze. Wyjątkowo od dluzszego czasu upaly, brak deszczu i chmur! A zawsze to u nas wialo i brzydko bylo... piękn zdjecia! Tez mam akurat w wazonie piwonie :) pięknie pachną i wyglądają! Szkoda, że tak krotko stoja... a kawke ide robic. Milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też leje....Kawa z rana jak śmietana ....też tak mam...Miłego tygodnia...pa....

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te peonie...ja wczoraj z wielkim krzykiem radości zauważyłam ,ze doczekam się białych kwiatów we własnym ogrodzie:)..mam ogromna ochotę zacząć zbierać te cudowne kwiaty w rożnych kolorach:)))piękne zdjęcia:)))...a łyżeczkę chętnie bym ci buchnęła:)))..idealnie pasowałaby mi do mojego kompletu:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez zaczynam dzień od kawy. Najbardziej lubię ta nieśpieszną, przy otwartym oknie, kiedy jeszcze wszyscy śpią :-)
    U nas dziś ładnie, jakoś tak ciepło-spokojnie.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Peonie to jedne z moich ulubionych kwiatow, ten kolor jest najpiekniejszy.
    U mnie na szczescie nadal slonecznie, posylam slonko do W-wy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor wybrałaś, Już sobie wyobraziłam jak smakowała kawa skoro dodatkowo mogłaś zachwycać się cudnym zapachem peonii - mój ulubiony...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana!
    Dobrze , że napomknęłaś mi o przesyłce. Już dawno ją dostałam i nawet napisałam do ciebie maila z podziękowaniem , ale może nie dotarł do ciebie. Przeszukaj jeszcze. Paczuszka przepiękna , słoiczek na przydasie ogromnie mi się spodobał i oczywiście serduszko , które widzę na twoim banerku jest słodziutkie. Bardzo , bardzo ci dziękuję i na pewno się odwdzięczę , ale muszę coś przygotować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Peonie śliczne! U mnie wreszcie słońce, więc lada dzień wybiorę się na wyprawę do mojego ogródka, ocenić straty po deszczach......Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tu PIEKNIE!!
    Urocza serwetunia, cudna lyzeczka, sliczan filizanka:)))
    Tez dokladnie tak rozpoczynam moje dni:)))
    Zostaje na dluzej..I zapraszam na kawke do siebie:))
    Pozdrowienia i serdecznosci z Domu with LOVE...
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bylam mega uzalezniona od kawy ale od jakiegos czasu wypijam tylko 1 dziennie.Teraz pije rozne herbaty.:)

    OdpowiedzUsuń